Ali Lahrouchi: zo belazeren Marokkanen de Nederlandse staat!
Geschreven door een (Nederlandse) Marokkaan
Veel mensen maken ook misbruik van hun cultuur, geloof en de wet van hun herkomstland. Ze zijn bijvoorbeeld getrouwd in hun herkomstland, maar verzwijgen dat in Nederland. Volgens de Nederlandse wet zijn ze dan ongehuwd, ook al hebben ze kinderen. Zij misbruiken de mazen van de Nederlandse wet om hier meer voordelen uit te slaan zoals twee uitkeringen of twee woningen. Dit is precies het doel dat ze willen bereiken. Beide echtparen staan op aparte woningen ingeschreven, maar dit is dan alleen op papier. Zij verhuren één van de twee woningen illegaal, en wonen dan samen in het andere woning. Zo krijgen ze behalve de huurtoeslag, ook het illegale huurgeld.
Als 44% van de uitkeringstrekkers buitenlanders zijn, dan durf ik te zeggen van wat ik in Marokko gezien heb, dat 90% van deze 44% een bedrag van minimaal honderd duizend euro in hun herkomstland heeft. Enkelen van hen zijn uitgesproken rijk, ze investeren veel geld in Marokko in projecten die duizenden euro’s kosten. Ze hebben hun eigen huizen, appartementen, villa’s, stukken grond, café’s, winkels, boerderijen enzovoort … maar hier in Nederland blijven ze de zielepoot spelen, om van een uitkering te kunnen genieten. Ook als ze hun schaapjes op het droge hebben, of beter af zijn dan menige Nederlander. Waarom kunnen de Nederlandse instellingen niet achter deze gevaarlijke maffia-achtige praktijken komen? Sommige instanties vragen zich af waarom zoveel immigranten geen werk hebben, terwijl het antwoord simpel is: Ze houden niet van een witte baan omdat ze er minder mee verdienen. Hun salaris is niet genoeg voor hun gezien vooral omdat hun geloof de vrouw verbiedt te werken. De echtgenoot profiteert van een gezinsuitkering en regelt daarnaast een fulltime zwarte baan. Anders zouden de vaste lasten voor zijn gezin en de kosten voor zijn auto niet betaald kunnen worden.
Moslims mogen van hun geloof niet liegen, niet frauderen, niet het slachtoffer spelen, niet egoïstische zijn, niet hypocriet zijn, niet stelen. Maar als om het geld gaat, dan verdwijnt die moraal. Er zijn ook gelovigen die openlijk verkondigen dat deze moraal niet opgaat als het niet-moslims betreft. Alleen als je in een moslimmaatschappij met alleen maar moslims, gaat die moraal op. Maar het gaat niet op voor ongelovige mensen, want daar mag je wel van stelen. Er heerst een koude oorlog tussen moslims en niet-moslims, wat eigenlijk iedereen zou moeten weten.
Menigeen maakt daarbij ook misbruik van zijn dubbele nationaliteit. Mensen met twee paspoorten kunnen op elke moment stiekem naar hun land van herkomst afreizen voor een langere periode. Zij laten een familielid of betrouwbare kennis hun handtekening op de inkomstenverklaring optekenen/vervalsen, zonder dat de sociale dienst dit opmerkt,
Ook hier zijn voorbeelden over te vinden, van bijvoorbeeld sommige Marokkanen die het Marokkaanse paspoort gebruiken om hun korte of lang betaalde vakantiedagen in Marokko te vieren. De Marokkaanse douane stempelt de Marokkaanse paspoorten van de reizigers. Ze stempelen de Nederlandse paspoorten niet. Bij een eventueel onderzoek naar de verblijfsduur valt er dan ook niets verdachts te ontdekken. Wanneer hij door de DWI of andere instanties gecontroleerd zou worden, gebruikt hij het ongestempelde paspoort. Iedereen moet één paspoort hebben zodat er geen misbruik kan ontstaan.
Creëer van de twee paspoorten één nieuw soort geldig paspoort. Als iemand twee nationaliteiten wil behouden is dit prima, maar dan met één geldige paspoort. De ene helft bij de andere helft van de twee paspoorten, bijvoorbeeld de ene helft is donkergroen met gegevens van de Marokkaanse autoriteiten, en de andere helft is rood met gegevens van de Nederlandse autoriteiten. Laat de keus aan iedereen om tussen die drie mogelijkheden te kiezen:
1- is een compleet Nederlandse rood paspoort.
2- is een compleet Marokkaanse donkergroen paspoort.
3 – is een paspoort met donkergroene kleur aan de ene kant en rode kleur aan de andere kant.
Dat betekent dubbele kleuren van dubbele nationaliteiten in een enkel paspoort.
Met deze opties ben ik er zeker van dat buitenlanders , vooral de Marokkanen voor optie 1 ( voor een compleet Nederlandse rood paspoort kiezen. Zo kunnen ook de Nederlandse instellingen alles onder controle behouden. “ vertrouwen is goed, maar controleren is beter.
Aanpak van dit soort fraude is nodig. De Nederlandse samenleving mag daarbij niemand sparen, niet de ondernemers en niet de buitenlanders die misbruik maken van de regelingen in dit land.
Ali Lahrouchi
Amazigh en Nederlands burger
http://joostniemoller.nl/2014/11/ali-lahrouchi-zo-belazeren-marokkanen-de-nederlandse-staat/
Reactions closed on this topic.
Pingback: Ali Lahrouchi: zo belazeren Marokkanen de Nederlandse staat! | toodlessss
Pingback: ‘Gedupeerden’ | Golfbrekers
Pingback: ‘Belazeren’ tot een poco kunst verheven | Golfbrekers
Als laatste! De reacties in deze discussie zijn duidelijk gebaseerd op de perspectieven van de moslims/islamofielen en de realisten/Arabisten (de auteur). Daarom wil ik hier als afsluiting een geheel ander perspectief laten zien en wel 1 van een dictator uit een islamitisch land. Dus meer waarheidsgetrouw kan het niet; de keiharde feiten geopenbaard door een leidende insider! Lees dit: https://eunmask.wordpress.com/2015/03/15/wij-mogen-het-niet-zeggen/
Reactions on this topic are closed.
LikeLike
Pingback: Ali Lahrouchi: zo belazeren Marokkanen de Nederlandse staat! | Nikontino's Blog
Correctie, het moet zijn “er zijn Marokkanen die…., “in plaats van het gooien met percentages die je niet kunt staven en een onduidelijk aantal personen “de Marokkanen” noemen. Zo irritant! Er zijn namelijk ook Marokkanen die wel te vertrouwen zijn! Ik ken er zelf eentje die al een dik jaar in Marokko verblijft om uiteindelijk de papieren te krijgen van Marokko om in Nederland te mogen wonen met zijn vriendin. Hij krijgt die papieren alleen als hij daar woont en dan nog moet hij afwachten wanneer de Marokkaanse ambtenaren zin hebben om iets te gaan doen. En dan zijn vriendin die al een jaar iedere vakantie een duur retourticket naar Marokko moet bekostigen om haar vriend te kunnen zien! Jammer dat er zoveel onnodige beschuldigingen over een heel volk worden rondgestrooid. Houd het gewoon bij de feiten en probeer altijd reëel te blijven!
LikeGeliked door 2 people
sommige moorden of verraden een heel volk .om aan zetels te komen of om ergens bij te horen
LikeLike
laat ‘m daar lekker blijven met z’n vriendin. marokistanen zij hier ongewenst vreemdelingen. opzouten!!
LikeLike
Neen niet alle moslims zijn extreem, maar wel een groot deel (ruim 100.000 moslims in NL zullen geweld tegen Nederlanders niet schuwen1)
en wereldwijd staan 1 Biljoen moslims (net zoveel als de bevolking van Amerika en Canada bij elkaar) achter de sharia!
Dit zijn de keiharde feiten en die puberale sprookjes waarin jullie geloven komen duidelijk uit het bekende sprookjesboek “1000 en 1 nacht”!
LikeGeliked door 1 persoon
Er wonen niet eens 1 biljoen mensen op de hele wereld, maar slechts 7 miljard, dus dit zijn keiharde leugens. 20% van die 7 miljard, dus ongeveer 1,5 miljard, zijn moslims. De bevolking van Amerika en Canada bij elkaar is trouwens ook géén 1 biljoen, maar 330 miljoen, dus dat is de tweede leugen. Over sprookjes gesproken!
LikeGeliked door 1 persoon
Ga alsjeblieft terug naar groep 5 voordat je reageert! Een Biljoen is 1 miljard dombo!
Bovendien behoren Alaska en Hawaï ook tot de staten (en de illegalen-stromen van de laatste jaren moeten hierbij ook meegerekend worden) Capiche?
LikeLike
Wikipedia: Het Engelse billion is wat in het Nederlands een miljard genoemd wordt, dus 1000 miljoen of 1.000.000.000 (109). Deze betekenis was oorspronkelijk tot het Amerikaans-Engels beperkt, maar is thans ook in het Brits-Engels de norm.[1] Een biljoen heet in het Engels trillion (1000 × 10003). Hetzelfde geldt overigens voor het Turks: het Turkse woord voor biljoen is trilyon.
Overigens, de meesten in het bezit van alle hersencellen wisten dit al!
LikeGeliked door 2 people
I rest my case!
LikeLike
Zo, ik heb nu genoeg bewezen dat wij Nederlanders niets tegen andersdenkenden, andersgelovigen of andersgekleurden hebben. Wél tegen een mentaliteit van groepen die, oplichting, beroving, mishandeling, moord en disrespect in hun vaandel dragen. Want tolereren is instemmen! C’est ca!
LikeLike
Maar wil jij de volgende keer even je spellingscontrole aanzetten.
Bij voorbaat dank.
LikeGeliked door 1 persoon
wie bedoel je hiermee?
LikeLike
De beschuldigingen hier over xenofobie en moslimhaat zijn niet van de lucht. Als antwoord hierop heb ik onderstaand artikel geschreven (en lees vooral de laatste zin!):
LikeLike
Zoals een oud spreekwoord luidt: “Als het kwaakt zoals een moslimhater, er uit ziet als een moslimhater, en zich gedraagt zoals een moslimhater, dan heb je hoogstwaarschijnlijk te maken met een moslimhater!”
En daar houden wij ons aan!
LikeLike
Verander ‘moslimhater’ eens in ‘islamofiel‘, dan klopt dit plaatje exact!
LikeLike
Pingback: Europa onder het zwaard van de islam… | eunmask
Islam is een levenswijze. Er zijn twee wegen, de weg om je karakter omhoog te krijgen is de ene weg, hiervoor moet je keihard werken omdat je verleidingen en begeerte wil verslaan. Ander weg is de weg die je moraal laat leiden door je begeerte gemakzucht ets. Goede en slechte eigenschappen is beide aanwezig in de mens. De keus is je vrijheid om te kiezen wie jij wil worden. Islam vertelt wat je kan leiden om een fatsoenlijk mens te worden, ook vertelt de islam wat je ben als je dit niet doet. Vrijheid is je door Allah gegeven, jij kan Allah niet de schuld geven dat je je zelf bederf. Want jij bent verantwoordelijk voor je keuzes die je zelf neemt. Ik dank Allah dat ik in een land leef die mij vrijheid niet beperkt bij het uitoefenen van mijn geloof, ik ben Allah dankbaar voor alles. Er is geen land dat ik mijn eigen land wil benoemen, behalve de wereld die ik als mijn huis zie, verder ben ik een reiziger van de wereld, en koos voor de islam die mij ziel voed met liefde. Hebzucht voed de maag, niet de ziel. Islam is mooi, als je je zelf maar eerst mooi maakt
LikeGeliked door 2 people
mooi ! ga fijn in midden oosten je islam belijden. hup, weg hier
LikeLike
Inderdaad, als hij zo vol is van islamieten, wat doet hij hier in hemelsnaam dan? Schijnbaar wordt hij in zijn eigen land niet zo gepamperd als hier waar hij zonder een vinger uit hoeft te steken alles op een presenteerblaadje krijgt!
LikeLike
Ik moet ook eens wat uitproberen, misschien krijgt ik buitenlandsverblijfsubsidie of ww uitkering van uit Nederland in Duitsland………Gekke wereld toch ,als wij Nederlanders in het buitenland wonen (ik woon in Duitsland), dan word je PER JAAR 2% GEKORT in je PENSIOEN, en deze eikels krijgen het geld zomaar.
LikeGeliked door 1 persoon
ik heb in Nederland 14 jaar gewerkt, en ik krijg per maand 28 euro pensioen uit Nederland (bedoel niet AOW) omdat ze ieder jaar 2 % van dat (metaal) pensioen aftrekken………En deze smarotsen krijgen ALLES…..
LikeGeliked door 1 persoon
Fout, je wordt gekort in je AOW-uitkering en NIET je pensioen !!
LikeLike
Hans Franquinet u zit goed,Fritz Vanbommelding haald iets anders door elkaar je pensioen kunnen ze niet die 2% korten, wel op de jaren dat je niet in nederland bent of bent komen wonen, bijvoorbeeld u bent met u 30e jaar pas in nederland komen wonen en werken het stelsel van de WAO is 50 jaar (gaat vanaf 15 jaar in) moet je in nederland wonen voor je die 100% AOW krijgt dus al u met 30 jaar hier pas komt mist u 15 jaar x 2% op u 65/66 jaar.Fritz Vanbommelding En deze smarotsen krijgen ALLES…hier ben ik het met u eens kijk ook even naar als je weduwe wort zij vangen in Marokko 1400 euro en in nederland, De Nabestaandenuitkering
De bruto maximale nabestaandenuitkering bedraagt € 1.148,26 (per 01-07-2014).
http://rechtopgeld.nl/regelingen/uitkeringen/75/algemene-nabestaanden-wet
LikeLike
Natuurlijk weten de meeste Nederlanders wel van de koude oorlog met Moslims maar ik begrijp het van hunzelf ook niet, als ze geen belasting betalen en niet werken, hoe moeten we dan straks het pensioen overmaken naar Marokko? Zo maak je het toch alleen heel zwaar voor de Moslim die wel met een goed geweten door het leven wil gaan?
Dat je volgens de Islam bijvoorbeeld meerdere vrouwen mag trouwen is zover ik heb begrepen om de zorg voor arme en weduwen op je te nemen, Zo is in Nederland het stelsel voor opleiding, werkloosheid en pensioen ook geregeld. Je trouwt met de Nederlandse staat en daarna zorg jij met jouw belasting voor andere mensen.
Het is niet zo dat de blanke betaald voor de Moslim, de Moslim die werkt betaalt ook mee en andere Moslims en blanke (en gele en zwarte) profiteren.
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is de grootste bullshit! De autochtonen betalen dus WEL voor de corrupte allochtonen! Dat handjevol Marokkanen dat hier heeft gewerkt ook! Maar als deze werkende Marokkaan slechts 1 op de 1000 niet-werkende allochtonen is, dan komt het grootste deel voor rekening van de Nederlanders! Dus geen appels met peren vergelijken!
LikeLike
hopeloooooooooooooooooooooze shittttttttttt mensen vanuit Nederland leven hier met hun gemiddelde uitkering waarmee ze omkomen de belasting de shit te betalen als er dan een beetje geld overblijft gaan ze naar marokko naar hun families om daar te stoefen dat ze vanuit europa komen, mooie auto huren, in restaurants eten enzoo…. zo is het hoe de 70/ marokanen zich gedragen in marokko en de andere 30/ heeft niet genoeg/geen geld om naar marokko te gaan!
LikeLike
Omar, zoals de auteur schreef werken deze Marokkanen hier zwart bij, waarvoor zij dus geen belasting hoeven te betalen. Dus ze hebben met die uitkering een dubbel inkomen. En daarmee kunnen ze in Marokko huizen kopen enz.
LikeLike
Dit alles wisten wij al lang omdat wij niet alleen de Nederlandse maar ook de buitenlandse artikelen lezen en de gepubliceerde cijfers.
LikeLike
En helaas zijn het niet alleen Marokkanen;de Turken idem dito!
LikeLike
En wat dacht je van al die Oostbloklanden?
LikeLike
Zou ook nog goed kunnen,maar dat weet ik niet uit eigen ervaring.
LikeLike
Bekijk al die honderden camerabeelden maar bij de pinautomaten, waar ze met gestolen pasjes proberen te pinnen!
LikeLike
Klopt,u heeft gelijk!Maar ik dacht over hier een uitkering ontvangen en daar vastgoed bezitten;dat bedoelde ik.
LikeLike
Zij frauderen met valse paspoorten, waardoor zij wel 3 x zoveel uitkeringen kunnen krijgen. Dit is dus ook hetzelfde!
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/11/nederland-kansloos-tegen-oostblokfraude-dankzij-eu
LikeLike
dit is herblogd op menky.nl
LikeLike
Hadchi li bghiti aweld l9a7ba ya zamel, bghiti ida7ko 3lina lholandyin aweld lkalba (Ali Lahrouchi) Als je een opmerking hebt over je eigen volk doet het dan onderling a homo niet op deze manier. Dit is haat zaaien wat je nu hebt gedaan, het is al erg genoeg tussen de twee bevolkingen. Als je aandacht zoekt doe het dan niet ten koste van je eigen landgenoten a achterlijke Amazigh.
LikeLike
Sinds wanneer is het verkondigen van de waarheid haatzaaien? Hij heeft ook (terecht) de Nederlandse regering hiervoor aansprakelijk gesteld, dus niet alleen de Marokkaanse fraudeurs. Tenzij jij je aangesproken voelt, is er niets mis met het openbaren van de waarheid (die wij realisten overigens al lang kenden)!
Attentie: op een persoon schelden met ‘homo’ en ‘achterlijk’ doen wij niet op deze site, en zeker niet op de auteur! De volgende keer zal je worden geband…
LikeGeliked door 1 persoon
Wie zegt dat dit de waarheid is? Is zijn verhaal feitelijk bewezen? Nee, dus tot die tijd is die conclusie onterecht!
LikeLike
Iris:bij mij alleen al,in de buurt,zijn er al jaren Turken en Marokkanen die pochen op hun bezittingen in hun vaderland,maar wel hier aan de uitkering hangen!Dus lul nou niet over bewijs,want dat is er te over!
LikeLike
deze zin is het beste van heel de tekst en dit is iets wat de staat veel vaker moet gaan doen ” vertrouwen is goed, maar controleren is beter” en dan gaat het niet eens om de huidskleur of afkomst
LikeLike
Ik was Moslim geworden omdat ik wilde laten zien dat niet alle Nederlanders Moslims haten. Ik dacht dat de criminaliteit kwam omdat ze dachten dat ze werden gehaat. Maar ik merk nu eerder dat ze gewoon geld willen. Ook omdat ik geloofde in slaven bevrijden zakaat, God, rechtvaardigheid, tegen tyranie opkomen, goed zorgen voor wezen, reizigers. Maar teveel moslims hebben hun geloof verloogend voor een kleine prijs, volgen hun begeertes en zijn zelf de tyrannen geworden geworden helaas. Mensen volgen een gevaarlijk mannetje omdat ze bang zijn voor het gevaarlijk mannetje in plaats van God te volgen omdat ze naar de hemel willen. Deze mensen komen misschien ver in het wereldse leven maar zullen voor hun verderf zaaien ondervraagd worden na de dood. Het zijn nepmoslims, het zijn eerder kolonisten. Ik ga naar een Turkse moskee en er is niet veel ergs aan de hand. Ze leren je daar om niet te radicaliseren, goede daden te verrichten, kwaad te bestrijden met goed, niet degene zijn die agressie initieert, bruggen bouwen i.p.v. muren. Alleen ik zit te twijfelen of ik nog naar de Moskee zal gaan omdat ik bang geworden ben voor nepmoslims. God heeft aparte volkeren op aarde geschapen zodat we van elkaar kunnen leren en we moeten een ander behandelen zoals we zelf behandeld zouden willen worden.
Ik zie ook de internet vol staan met haat tussen moslims en niet-moslims, maar in het echte leven heb ik positieve ervaringen met Marokkanen, Turken, Nederlanders, Surinamers noem maar op. Bevolkingsgroep A maakt een lijstje van de gruweldaden van cultuur B. Cultuur B maakt nu lijstjes van gruweldaden van cultuur A. In het heden en uit de geschiedenis en het is vruchteloos omdat ze de gruweldaden gaan gebruiken als smoes om zelf de tiran uit te hangen. Gaan ze eerst zeggen dat iets niet mag, en dan gaan ze het zelf doen. Ik weet ook niet hoe ik verantwoordelijk moet zijn voor andermans daden, ik weet alleen hoe ik verantwoordelijk moet zijn voor voor mij eigen daden, en ik geloof in goede daden verrichten en slechte daden vermeiden. Dus doe ik vrijwilligerswerk voor dakloze mensen, ik help mee met kleding, eten, voedsel, onderdak, menselijk contact en veiligheid omdat dat mijn idee is van God dienen. En ik vermijd slechte daden, dus ook alles wat er in de Nederlandse wet staat. En het maakt me niet uit dat ik hierdoor armer ben omdat ik mijn begeertes niet volg.
Allemaal vingers wijzen maar de eigen rugtas blijft dicht en altijd te weinig mensen die een keer ´sorry´ kunnen zeggen en zichzelf wil beteren en een recht pad gaan volgen.
LikeGeliked door 3 people
En DIT is nu een hele realistische omschrijving, gebaseerd op eigen ervaring! Ondanks alle keiharde bewijzen zijn er nog steeds velen die geloven dat de islam vrede is. Je bent een idioot als je in een dierentuin in een kooi met leeuwen en tijgers stapt omdat ze je hebben wijsgemaakt, dat deze roofdieren ‘onschuldig en vreedzaam’ zijn…
LikeLike
Iedere cultuur, geloof en bevolkingsgroep heeft wel wat rotte appels! Dit betekend niet dat alle moslims zo zijn! Echt jammer dat iedereen in hokjes geplaatst wordt hoor ipv mensen te bekijken als individu. De islam is een heel mooi geloof en helaas wordt geloof en cultuur vaak verward. Maar goed je reactie zegt meer over jou als over moslims (en dat islam vrede is, is geen gedachte maar een feit)
LikeGeliked door 2 people
Fraude komt in alle lage van de bevolking voor, ongeacht afkomst en rijkdom etc. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waar het fout gaat. Er zou gewoon een betere controle moeten zijn.
LikeGeliked door 2 people
Klopt niet helemaal wat je zegt realpredictor. Kijk, als je een dichte doos hebt, in die doos zit een bal. Die bal is of rood of groen. Je kijkt naar de doos en moet raden welke kleur de bal is. Je zegt dat hij rood is terwijl je de bal niet hebt gezien. Zo is het met jou en de moskee als je het een hol met roofdieren noemt. Bij ons hebben we gewoon nuttige vrijwilligersprojecten. We hebben laatst samen in de moskee een film gezien over een humanitaire actie waar onze zakaat heen is gegaan. Wij hebben een diyanet die traditioneel gezien intermediëert tussen de seculier-democratische overheid en de moskee. Een ouderenvereniging, een jongerencentrum. We hebben een gebedsruimte voor joden en christenen die een delegatie van de joodse gemeenschap en de katholieke gemeenschap uit onze wijk hebben mogen helpen inrichten. We hebben een bibliotheek. Het is goed geregeld bij ons en voor het grootste gedeelte zijn het oudere mannetjes die dingen tegen me zeggen als ‘mens is mens’ wat ik heel amicabel vindt. Die komen daar alleen maar voor menselijk contact en gebed. Atheisten zouden daarvan kunnen leren om ouderen een plek te geven om samen te komen.
Als je met roofdieren bedoelt dat ze agressief zijn of plannen en intensies maken voor rooftochten dan heb je dat helemaal niet gebaseerd op empirisch bewijs. En als ik zelf op zoek zou gaan naar empirisch bewijs dan zou ik verkeerd bezig zijn vind ik. Net als in Stalin’s Rusland waar je verlinkt zou kunnen worden als je niet communistisch was of kritisch op communisme en opgesloten, daar gelooft Nederland niet in voor haar burgers. Wij willen een humaan land zijn en geen dogmatiek opleggen. Als iemand in Nederland aangifte wil doen van een misdrijf dan mag je van de wet diegene niet tegenhouden. Voor strafrechtzaken wordt er pas ingegrepen als er een misdrijf is gepleegd en er voldoende bewijsmateriaal is. Voor terrorismezaken wordt er gekeken naar intentie en capaciteit maar die mensen hebben alle redenen om hun plannen covert te maken en niet overt. Dus dan is het logisch dat de Imaams niets te maken hebben met terrorisme, wie gaat nou zo’n plan vertellen aan iemand met een publieke functie. Terroristen opereren zelfstandig en onafhankelijk van de Moskees in Nederland. Op jongeren heeft de Moskee vaak geen grip. Net als dat Nederlanders vaak geen grip hebben op jongeren die naar een houseparty gaan en drugs gaan gebruiken. We willen ethiek meegeven, ieder mens wil goede kinderen. Ze hebben gewoon van jongs af aan veel liefde nodig en inclusie is het maatschappelijk proces.
LikeLike
Ik ben het volkomen met je eens, want nogmaals ik ben absoluut niet tegen alle moslims, maar ik zal de schrijver van dit artikel met hand en tand verdedigen, niet omdat hij corrupte Marokkanen openbaart, maar omdat hij onrecht openbaart, en dit is een goede eigenschap! Zelfs als hij dit over de corrupte Nederlanders had geschreven, zou ik daar pal achterstaan! (Kijk maar naar mijn artikelen over onze corrupte bestuurders!) Als dit een groep chinezen zou betreffen dan zou ik hier precies zo over schrijven. Het grootste deel van de moslims en dus ook de Marokkanen is helaas niet gematigd, en juist DAT deel zal een gevaar zijn voor ons land en voor heel Europa! Ik ga dat niet verdoezelen, net zoals onze linkse islamofielen, maar dit zonder uitzondering benoemen, omdat dit levensbedreigend is! Dus dit heeft niets met moslimhaat of xenofobie te maken maar met de keiharde realiteit. Lees mijn laatste artikel maar: https://eunmask.wordpress.com/2014/11/12/europa-onder-het-zwaard-van-de-islam/
LikeLike
Je artikel heb ik gelezen en het is wel erg breed opgezet en niet erg specifiek. Als het gaat om Wilders denk ik dat hij gelijk heeft over het probleem maar het verkeerd heeft over de oplossing met het verbieden van de Qor’an, moskees en hoofddoekjes. Moslims zijn een diverse groep. Er zijn er bij ons meer in de wijk die fruit verkopen dan mensen met kwade intensies. En wijk verderop is het wat minder gezellig. In de criminologie staat Utrecht wereldwijd bekend als voorbeeld hoe de politie goed omgaat met criminaliteit. Er zijn maar 90 dak en thuislozen in Utrecht. Hier hebben we wel iets om trots op de zijn. In Rotterdam is het minder gezellig maar dat is ook een havenstad, havensteden hebben altijd wel problemen gehad met criminaliteit in Europa. Maar goed nieuws, Rotterdam heeft met nieuwe techniek en verbeterde opsporing de cocaïnesmokkel bijna volledig stopgezet. De smokkelaars gaan nu meer naar Antwerpen. En onderschat het corrumperend effect van cocaïne niet. Mensen kunnen er sadistische fantasieën van krijgen er worden achterdochtig en denken dat ze de hele wereld aan kunnen.
Misschien lijkt het er niet op als je internet afspeurt maar we hebben de meest vredige wereld ooit nu blijkt uit onderzoek. Dit komt mede dankzij internet en dat je hele wereld mee kijkt naar tragedie dat mensen elkaar aandoen en mensen worden steeds meer aansprakelijk gesteld als er iets ergs gebeurt. De vreedzame meerderheid heeft een platform om zijn mening te uiten en we gaan door een gigantische revolutie. Iedereen begint zijn eigen priester te worden en minder afhankelijk van partijdige bronnen. Zo komt er automatisch een verlichtingsproces. Om een agressieve politicus te zijn was ooit een voordeel omdat je dan landen kon veroveren. Nu kijkt de vredige meerderheid mee en uit zijn of haar kritiek
Grondwet 1 en 7 staan nog steeds, vrijheid van meningsuiting en non-discriminatie alleen denk ik dat ze werden ingesteld in een tijd waar mensen er achter stonden omdat ze de nadelen hadden ondervonden van geen vrijheid van meningsuiting en discriminatie en daarna nog als erf-pijn. Mensen mochten zich uitspreken tegenover de kerk en tegen de staat. Alleen die originele intentie is verloren gegaan en vrijheid van meningsuiting wordt het meest gebruikt om haat te zaaien op youtube, hier valt dat mee.
Trouwens, over statistiek, ik noem even een voorbeeld buiten Islam om. Maar als blijkt uit statistiek dat 2 keer zoveel mensen met schizofrenie geluidsoverlast veroorzaken betekent dat niet automatisch dat schizofrenie de oorzaak is van geluidsoverlast. Mensen met schizofrenie hebben misschien moeite met werk vasthouden, dus moeten ze goedkoper wonen, dus hebben ze minder goede geluidsisolatie. Plus dat een buurman/vrouw misschien eerder zou klagen over iemand met schizofrenie omdat die vooroordelen heeft over schizofrenie. Uiteindelijk is iedere casuïstiek van geluidsoverlast verschillend en uniek. Uiteindelijk zijn sociologische oorzaak-gevolgrelaties heel complex en er is zelden een dit-lijdt-tot-dat en er is meer een deze-dingen-leiden-tot-dat. Zo tellen alle pijltjes mee die invloed hebben op een sociologisch fenomeen. Islam-lijdt-tot-verderf vind ik niet echt holistisch en men mag wel meer pijltjes mee tellen.
Toegegeven, de cultuurisolement en ouders die vertellen dat Nederlanders allemaal kufar zijn slaat nergens op. Ze moeten eens weten hoe hard er wordt gewerkt bij artsen-zonder grenzen of het rode kruis. Die mensen die daar werken zijn al meer Islamitisch bezig met goede daden verrichten dan de ouders die willy nilly mensen kufar noemen.
LikeLike
2 Voorbeelden: Prof. Afshin Ellian (een ex-moslim) zei: “er bestaan geen gematigde moslims, want het tolereren van barbarisme is het begin van barbariseren”
En deze vrouw heeft het in 4 minuten het best van alle argumenten ter wereld uitgelegd: Waarom de vreedzame meerderheid niet relevant is.:
LikeLike
Hans Bleeker dat klopt net zo als ze ziek worden kan gebeuren, maar die controle mag van mij terug komen net als de jaren 80 en dat moet ook gebeuren met het rugzakje de PGB en die WAO en zo kan ik wel even doorgaan de echte zieken moeten door de oplichters lijden.
LikeLike
Ja ja dat komt te hard aan dit te moeten lezen van je landgenoten. Wordt tijd dat die geldkraan dicht gedraaid wordt.Maar waarschijnlijk werkt de Marokkaanse overheid aan dat spelletjes mee. Dus ik zeg ook minder minder van die oplichterst
LikeLike
Ok, prima. Ik begrijp de emotie waar het vandaan komt. Maar ik leef zelf van een uitkering van wegen PTSS. Ik wordt vaak wakker met oorlogsbeelden in mijn hoofd. Ik denk dat cultuurkritiek gewoon legaal is alleen je moet goed oppassen dat het geen aanzet tot geweld wordt. En dan bedoel ik dat de veiligheid van moslims in Nederland belangrijk is en de veiligheid van niet-moslims, en trouwens ook LHBT mensen. We moeten kosten wat het kost een nieuwe Schrebreniza voorkomen. Ergens zit er wijsheid in dat een Nederland zonder moslims geen realistisch of behulpzaam doel is en een Nederland zonder atheïsten of christenen of joden geen behulpzaam of realistisch doel. Fraude is erg ja, alleen mensen moeten niet het recht in eigen hand nemen en iets meer vertrouwen hebben in de politie, AIVD en Interpol want die zijn daarvoor getraind, wij niet. Casuïstiek als deze artikel worden serieus genomen door politie, die moeten ook reageren op publieke opinie. Het gerechtssysteem lost problemen op maar het is een langzaam proces en je hebt er geduld voor nodig als slachtoffer ergens van want alles moet tot in de details uit gepluisd worden door een rechter. Het werkt langzamer dan ‘knee-jerk’ vraak maar gerechtigdheid komt wel. Haat is nergens goed voor.
Ik vraag me af waar de statistiek dat 15% van de moslims radicaal is vandaan komt en wat de criteria zijn voordat iemand radicaal wordt genoemd. Ik heb weleens argumenten gehoord dat de vertalingen niet kloppen van de Koran en dat is ook zo, het zijn geen letterlijke woord-voor-woord vertalingen. Alleen in Afghanistan lezen ze het gewoon in het Arabisch en gaan scholen verbieden voor meisjes dus weet ik ook niet meer wat ik moet geloven.
Ondanks de controverse op internet denk ik dat als je een Marokaanse, Amerikaanse, Nederlandse, Afrikaanse of Turkse collega hebt op het werk dat je die best wel gewoon goed mag behandelen en laat de harde controverse maar op internet plaatsvinden en blijf maar weg van grovere demonstraties is mijn advies. Het beste wat we kunnen doen via internet als gewone burgers is ons best doen om de beïnvloedbare jongeren te ontkoppelen van de zware jongens en dat doe je ook door acceptatie te tonen en tolerantie, non-discriminatie en solidariteit want dat heeft ook overtuigingskracht maar ook streng zijn waar dat nodig is.
Ik probeer nu al 15 jaar te intermedieren tussen Islam en het westen en het is een moeilijke eenzame positie om intercultureel te proberen te communiceren. Er treedt een beetje cultuurisolement op aan weerszijden en ik zie ook sadistische posts op youtube over en weer en het doet pijn. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik als puber ook dingen heb gezegd op internet waar ik nu spijt van heb. Dus ik probeer volwassen te blijven nu.
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldige reactie! Peace is the only answer to save this world!
LikeGeliked door 1 persoon
@Yvonne van Kleef Ja, die schooiers kunnen beter in hun eigen land blijven. Gelukkig worden ze daar niet vermoord en hebben ze het daar goed. Ze hebben voor de lol hun huis en haard achter gelaten en veel risico’s genomen en geld betaald om hierheen te komen. Ja, het zijn echt schooiers!
LikeLike
Niet voor de lol, want dáár hebben ze geen cent te makken als ze niet werken en hier krijgen ze, net als alle gelukzoekers, ALLES op een presenteerblaadje zonder één vinger te hoeven uitsteken! O ja, en hier kunnen ze ook hun eigen haatwijken oprichten en zich bij hun IS-helden voegen en hun uitkeringen gewoon op hun bankrekening gestort krijgen tot ze genoeg krijgen van oorlogje spelen! O, wat hebben zij moeten lijden zeg!
LikeLike
Even de feiten: een derde van alle aanvragen voor een uitkering wordt afgewezen. Dus er zijn ook mensen die geen uitkering gestort krijgen en die hebben ook in Nederland geen cent te makken.
“Gelukzoekers” krijgen 57 euro per week oftewel ongeveer 8 euro per dag voor eten en drinken. Die zijn vaak voor een oorlog gevlucht, dus hebben geen belang bij oorlogje spelen.
“Haatwijken” zijn niet gebouwd door Marokkanen en in de wijk in Den Haag waar met IS-vlaggen is gezwaaid, wonen voornamelijk Turken.
LikeLike
Ik lig hier echt in een deuk, waar dombo’s al die mega onzin vandaan halen! Allereerst zitten asielzoekers in centra waar ze gratis onderdak hebben en volledig verzorgd worden, bovendien krijgen ze gratis medische zorg. Hetgeen je niet van een heleboel ouderen en daklozen kunt zeggen! Die moeten de straat op! Zet die oogkleppen af en lees dit maar (want dit zijn de feiten): http://www.telegraaf.nl/binnenland/20365452/PVV__halveer_uitkering_asielzoekers.html
LikeLike
p.s. Waarom denk je dat ze allemaal met de nieuwste smartphones lopen? (van die 8 euro?) http://mwnw.nl/blog/2014/05/22/asielzoekers-budel-allemaal-een-smartphone-van-uw-centen-43115#.VGJeh_mG_1i
LikeLike
Ik ben er helemaal voor dat ouderen en daklozen gratis medische zorg krijgen en een fatsoenlijk dak boven hun hoofd. Het geld wat daarvoor nodig is zit helaas niet bij de asielzoekers met hun 57 euro per week (al kopen ze er na een jaar een auto van). Er zijn alleen al 50.000 daklozen in Nederland. De maandelijkse huur voor een gemiddelde woning kost 600 euro, dus 30 miljoen per maand. Er zijn 300.000 mensen die hun zorgverzekering niet kunnen betalen, dat x 100 is nog eens 30 miljoen per maand. Er zijn nu 25.000 asielzoekers in de opvang, dat x 250 euro per maand (klopt niet helemaal want kinderen krijgen maar 41 euro per week) = 6,25 miljoen. Nederland is verplicht om ze op te vangen, dus die kosten kun je niet besparen. Uiteindelijk wordt de helft van de asielzoekers binnen 2 jaar afgewezen. Een illegaal is ook dakloos en krijgt geen uitkering. Dus daar zit de oplossing niet. Wél bij de zwartspaarders en de vermogensmiljonairs. En die zijn echt niet in meerderheid links.
LikeLike
Je moest eens weten hoeveel Nederlanders hun huis uit zijn gezet omdat ze de huur niet kunnen betalen en niet eens geld hebben om een fatsoenlijke maaltijd te eten, de voedselbanken kunnen het al niet meer aan en kinderen gaan naar school zonder broodtrommeltje omdat hun ouders geen geld hebben om een boterham te kopen! Ik heb hier zoveel voorbeelden van dat je een groot dorp met deze mensen kunt vullen! Dus hou op om constant met die verdomde zieligheidsfactor van de linkse ‘moraalridders’ te schermen. De asielzoekers hebben het 10 x beter dan de Nederlanders die hun hele leven gewerkt hebben en door de crisis werkeloos zijn geworden!
LikeGeliked door 1 persoon
Als je de ‘Gutz’ hebt lees dan deze artikelen:
https://eunmask.wordpress.com/?s=armoede
LikeLike
Ik ben het niet eens met de stelling dat alle asielzoekers het 10x beter hebben dan een werkloze Nederlander. Ik ben het wel eens met de stelling dat armoede niet gepikt mag worden en dat als Nederlanders onder de armoedegrens gezakt zijn, dat een schande is. Ik vind ook dat niemand afhankelijk hoort te zijn van de voedselbank en dat de lage inkomens in de Nederland omhoog moeten. Dat kan onder andere als de Nederlandse overheid de schulden van mensen in armoede gaat kwijtschelden. De overheid krijgt namelijk altijd als eerste zijn geld en omdat het daarbij vaak om grote bedragen gaat, zien a) de particuliere schuldeisers nooit één cent en b) komen de mensen in armoede nooit uit deze spiraal.
Maar deze topic begon over uitkeringsfraude. Wat vind je eigenlijk van het idee van het basisinkomen. Dat is lager dan een uitkering nu, maar je mag het altijd houden, je kan er dus niet mee frauderen, en je mag er dus altijd een paar uur naast werken. Dat is goedkoper dan uitkeringen (omdat ze lager zijn en omdat je morgen de Sociale Dienst kan sluiten, want iedereen in Nederland krijgt dat bedrag gewoon) en het stimuleert mensen om te gaan werken (omdat ze anders hun levensonderhoud niet kunnen betalen) maar het hoeft niet full-time te zijn (want zoveel werk is er nu eenmaal niet). Is dat niet een veel betere oplossing tegen armoede EN fraude?
LikeLike
Iedereen die zijn levenlang heeft gewerkt (en de sociale lasten en heeft betaald) verdient een werkeloosheidsuitkering, niet een fractie daarvan maar minstens 80%! Want daar heeft hij ook voor betaald! Het is dus in feite zijn eigen geld
LikeLike
Het gaat niet om WW, want dat zijn premies die mensen zelf hebben betaald. Dat is een verzekering en geen bijstand. Natuurlijk hebben mensen die rechten opgebouwd hebben ook een hoger inkomen als ze werkloos worden. Het gaat om de bijstand.
LikeLike
Deze mensen die geen werk meer kunnen krijgen komen uiteindelijk ook in de bijstand terecht!
LikeLike
Pingback: Marokko haalt fel uit naar Nederland
Dit verhaal valt totaal onder de kop ‘haat zaaien’. Waarom toch? Laat dat toch aan Wilders over, die onzin!
LikeLike
Rutte K*nt-kruipers heb je helaas nog overal, ook hier dus… 😦
LikeLike
Hallo een Marokkaan die over zijn eigen volk praat omdat ze de boel bedonderen noem jij haat zaaien zeg het dan meteen goed dat jij een Nederlander wil zijn die blind is ‘horen zien en zwijgen maar wel klagen als het jezelf treft.
LikeLike
dit is geen haat zaaien , het is waarheid spreken , waarheid die hard is en niet leuk is . maar dagelijks gebeurd
leer van deze tekst deze regel goed ” vertrouwen is goed, maar controleren is beter ”
op fraude moeten ze veel zwaardere straffen nemen . geen taakstraf maar totale ontneming van de uitkering , deurwaarders etc. strak aanpakken , ongeacht huidskleur of afkomst
LikeLike
Iedereen heeft wel inmiddels door hoe de overheid werkt. Daar is geen uitleg meer voor nodig. Het probleem is, dat de meeste mensen alleen goed zijn in woorden, maar geen daden. Ik word werkelijk schijtziek van het constante gejammer en gezever van het volk. Face it, wij Nederlanders zijn alleen goed in huilen. Als jullie menen dat jullie het zo slecht hebben, waarom doen wij met zijn allen er niks aan? De overheid manipuleert niet voor niks, ze zijn bang dat het volk anders tegen hun keert, en zodra dat gebeurt is het ook echt gedaan.
LikeLike
DeepBlue, ik zou zeggen: regel het maar, ik heb alleen nog niks vernomen dat er iemand is die hier tegen in gaat. Ook niet van jou.
LikeLike
nou sorry hoor dit klopt niet helemaal. ik ben zelf ook een buitenlander en heb nog nooit een uitkering of enige hulp van de staat gehad. ik heb altijd hard voor mijn centen gewerkt en doe dit nog steeds. overal zitten wel wat rotte appels, tussen. of je nou Nederlander bent of Marokkaan of moslim of niet moslim. elkaar bedriegen voor een paar centen kan gewoon niet. en een ieder die dit doet zal vroeg of laat toch hiervoor gepakt worden. en dan het dubbele terug betalen. Mijn man werkt bij de uwv en ze zijn veel strenger geworden op het geven van de uitkeringen. en er worden vaak genoeg mensen gepakt die frauderen en dit zijn niet alleen maar Marokkanen
LikeGeliked door 2 people
Wat een verhaal weer, waar blijft al ons geld nu dan? Wie profiteert nu van mijn salaris? Dat zijn niet de paar mensen die in Marokko wonen. Heb je zelf wel eens een uitkering of WW aangevraagd en gezien hoe moeilijk dat gaat allemaal tegenwoordig. Lekker de boel opnaaien en iedereen negatief kleuren in de toch al lastige situatie waarin we zitten. Betaal 42% en 21%btw en de winkelier betaald dat ook weer… totale onzin dit om mensen zwart te maken. De echte dieven zitten in Den Haag of kan je niet rekenen? We worden allemaal genaaid maar niet door de mensen met 2 paspoorten. Wat een Judas.
LikeGeliked door 1 persoon
Van mensen zoals jij wordt ik nou gewoon echt blij!
Ik snap deze hele kerel niet. Hij doet een beetje te veel zijn best om erbij te horen.
Typisch een kerel die iedereen over 1 kam scheert en niet weet waarover hij het heeft.
LikeLike
Correctie:typisch een kerel die heel duidelijk weet waar hij het over heeft;geen klaploper,dus!
LikeGeliked door 1 persoon
Waar in de Koran staat dat vrouwen niet mogen werken? Dat is echt onzin! De vrouw van de profeet was een zakenvrouw, hoe dat dan? En hoeveel Marokkaanse vrouwen werken er tegenwoordig wel niet.
En wat betreft fraude, daar heb je niet 2 paspoorten voor nodig hoor, dat kan een ongetrouwd Nederlands stel ook doen! Ik vind echt dat je jezelf en de Marokkaanse Nederlanders hier belachelijk maakt om in de kont van andere te kunnen kruipen bah, bah.
Dan nog niet te spreken over het feit dat de regering een aantal jaren geleden zelf afspraken heeft gemaakt met een aantal Marokkaanse Nederlanders om terug te gaan naar land van herkomst met behoudt van uitkering, in ruil voor hun Nederlandse paspoort. Wie doet er hier dan aan Mafia praktijken? En nu overal over gaan zeuren.
LikeGeliked door 2 people
Iris Van Dort, Tja de waarheid is nu eenmaal hard, vooral als je dit van een soortgenoot moet horen, hij heeft het duidelijk niet over alle Marokkanen maar wel over een substantieel grote groep, die dit doet en inderdaad heeft deze regering dit in de hand gewerkt, want als het autochtonen betreffen die bijv. na hun pensioen zijn geëmigreerd wordt hier wel degelijk het woonlandbeginsel toegepast, dus hun pensioen gekort omdat dat land goedkoper is. Ze mogen dus zeker wel hierover “zeuren”zoals jij dat noemt! Er wordt hier namelijk met 2 maten gemeten want de Marokkaanse weduwen krijgen wél hun VOLLE pensioen! lees dit maar: https://eunmask.wordpress.com/2014/08/28/islamitische-weduwen-krijgen-mega-uitkering-uit-nederland/
LikeLike
En wie doet dat dan? de regering of de Marokkanen? Dan moet men zeuren tegen de regering en niet weer met het vingertje gaan wijzen! En als we het toch over de waarheid gaan hebben, kan jij onderbouwen met feiten dat het gehele verhaal klopt? Ik weet wel zeker van niet. En ik bedoelde trouwens het verhaal van 2 uitkeringen, 2 huizen bla bla, wat autochtonen zoals jij dat wilt noemen ook kunnen doen en waar je dus geen dubbel paspoort voor nodig hebt.
LikeLike
Iris dat klopt toch ook van geen kant. Je Nederlandschap inleveren, terug naar land van herkoms, en vervolgens wel ff een uitkering beuren. Te gek voor woorden dus. ALs een NL-er naar het buitenland vertrek, en het NL-schap opgeef voor een andere nationaliteit, behoud deze ziin uitkering ook niet. Sterker nog, als een NL-er besluit om NL te verlaten om elders in de wereld een toekomst op te kunnen bouwen ben je de uitkering als een WWB per direct kwijt. Met een WW pas na 3 maanden. Er wordt dus degelijk met meerdere maten gemeten.
LikeLike
ja klopt helemaal en dat zou niet moeten kunnen, zoals zoveel dingen in Nederland. Ik ben het er ook niet mee eens, maar dat hebben we aan onze fijne Nederlandse regering te danken! Die doen namelijk dingen zonder na te denken over de gevolgen. Nogmaals de Marokkanen zijn er niet mee gekomen, maar onze regering.
LikeLike
Voor je reactie die je eerder plaatste.
“Iedere cultuur, geloof en bevolkingsgroep heeft wel wat rotte appels! Dit betekend niet dat alle moslims zo zijn! Echt jammer dat iedereen in hokjes geplaatst wordt hoor ipv mensen te bekijken als individu. De islam is een heel mooi geloof en helaas wordt geloof en cultuur vaak verward. Maar goed je reactie zegt meer over jou als over moslims (en dat islam vrede is, is geen gedachte maar een feit)”
Dit betekend niet dat alle moslims zo zijn!. De meeste “goede” moslims zijn eigelijk mensen die zich niet in hun eigen geloof hebben verdiept.
LikeLike
zembandi1. Ik zou als ik jou was maar eerst dit lezen: https://eunmask.wordpress.com/2014/12/09/de-grote-islamitische-dooddoeners/
Voordat je zegt dat de islam vrede betekent. De islam is namelijk de meest dodelijke religie, niet alleen duizenden jaren geleden, maar tot op de dag van vandaag! Degenen die dit ontkennen zijn en worden dus nooit geciviliseerd! Barbarisme en de hieraan gerelateerde tunnelvisie betekenen namelijk stilstand in de evolutie en dit is weer de oorzaak van een gebrek aan hersencellen!
LikeLike
Nice ronaldsongs ..sterk onderbouwt. Marokkanen hebben de schijn tegen, maar inderdaad meerendeels van de internationale burger zou hier misbruik van maken. En waar hebben we het over , volgens bronnen gaat er jaarlijks 20 miljoen naar marokko met betrekking tot uitkeringen,dat zou dan moet halveren wegens de levenstandaard in marokko. Ondertussen heeft de staat miljoenen zogenaamd verkwanseld aan software systemen, stapelt zich de ene na de andere blunder op mbt tot toeslagen, miljoenen aan wachtgeld en declaraties en recepties 1e en 2e kamer en voor tonnen gespendeerd voor renovatie vakantiewoningen van bepaalde figuren Daarnaast ben je hier in Nederland je de laatste jaren als burger blootgesteld aan de ene naar de andere bezuinigings pakket van miljarden. Dit is meer een prestige zaak tussen marokko en nederland. Inzage in het kadaster en financien van marokkaanse burger is een regelrechte aanval op de economie. Als het nu om miljarden ging dan zou ik zelfs als marokkaanse nederlander druk maken maar niets is minder waar
LikeLike
Nederlanders in de armoe en Marokkanen in weelde;daar wringt hem[terecht!]de schoen!Andersom is niet mogelijk,en daarom moet dat worden recht getrokken:Marokko heeft ons nodig;niet omgekeerd!
LikeLike
Het zijn niet alleen de Marokkanen die de boel besodemieteren. Heb ooit eens een stagiar bij mij gehad die z’n ouders hier in de bijstand zaten terwijl z’n vader 2 restaurants in Spanje bezat die hij een paar maal per jaar bezocht. Oma(in China) werd ziek en ze vlogen onmiddelijk naar haar toe om haar een bezoekje te brengen. Als ze hier naar de Sociale dienst moesten pakten ze het openbaar vervoer maar en niet hun dikke Mercedes om niet op te vallen. Wordt tijd dat ze hier eens strenger op toe gaan zien en alles niet de boel de boel laten.
LikeLike
Pingback: Ali Lahrouchi: zo belazeren Marokkanen de Nederlandse staat! | Gerrit Tienkamp
Ook op burgelijkongehoorzaam is dit herblogd
LikeLike
Dit is op burgelijkongehoorzaam herblogden reageerde:
ALLAHgtone oplichterij
LikeLike
Da’s een goeie;en nog waar ook!
LikeLike
elke buitenlander begint hier met het woord … discriminatie … waar elke amtenaar en bestuurder bang voor is ,, en dan ons legertje ( s) lingse advocaten … die zijn het ergste ,,, die vertellen elke illegaal wel wat ze moeten doen en zeggen !!!
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is het meest misbruikte woord, omdat Nederland dit woord taboe heeft verklaard!
LikeLike
Dit is allemaal heel erg oud nieuws. Elke immigratie gaat gepaard met het gebruik maken van het feit dat niet alle systemen op elkaar zijn aangesloten. Dat doen Nederlanders die in het buitenland wonen ook, vraag de Belastdienst maar. Hoe heet dat ook alweer: “De gelegenheid maakt de dief” – en dat spreekwoord respecteert Art. 1 van onze grondwet volledig. Fraudebestrijding wordt steeds internationaler en op een dag zullen de meeste systemen wel op elkaar zijn aangesloten. Tot die tijd ontaarden dit soort discussies altijd in “de pot verwijt de ketel”. Ik durf te wedden dat de gemiddelde fraude van Nederlandse immigranten elders niet onderdoet voor die van welke andere bevolkingsgroep dan ook!
LikeLike
Dus jij wilt beweren dat ook de helft van de Nederlanders dit doet? Dit soort domme linkse “excuses” om de oververtegenwoordigde groep in criminaliteit (de Marokkanen), goed te praten, typeert dan wel duidelijk jouw mentaliteit!
LikeLike
Sterker nog, op basis van mijn eigen ervaringen als immigrant in het buitenland én de “pardon-regelingen” voor zwartspaarders die de Belastingdienst heeft ingevoerd, vermoed ik dat meer dan de helft van de Nederlanders (en de Duitsers, en de Indiërs, en de Marokkanen, en de Turken en de Amerikanen enz…) dit doet. Maar wat is het probleem? Als het systeem waterdicht is, wordt iedereen gepakt en dan kunnen we keurig zien wie er schuldig is. Vergis je niet, in de meeste economieën op de wereld gaat meer zwart geld om dan wit geld. Zouden dat allemaal Marokkanen zijn?
LikeLike
Ga nu niet zoals de meeste linkse dombo’s proberen dit te relativeren en allerlei waandenkbeelden (meer dan de helft van de Nederlanders?) neer te kalken. Kom maar met harde cijfers van het CBS of AIVD…
LikeLike
http://www.z24.nl/geld/zwartspaarders-kiezen-massaal-voor-inkeerregeling-belastingdienst-468931
Dit is ongetwijfeld maar het topje van de ijsberg en het gaat om 3 miljard zwart spaargeld met een geschatte fraude-opbrengst van 500 miljoen. Geef me ff. jouw cijfers over de Marokkaanse fraude, dan kunnen we het vergelijken.
LikeLike
Dus toch een Dombo! Degenen die jij noemt zijn juist de elite en onze bestuurders, die het volk “legaal” beroven! En ik hoef geen cijfers te overleggen omdat deze (moedige) Marokkaanse insider (met gevaar voor zijn leven) alles al heeft geopenbaard! Bovendien heb ik in tegenstelling tot velen een perfecte perceptie- en analysevermogen. waarvan denk je dat zoveel (zgn. ‘bijstand’)Marokkanen in dure BMW’s kunnen rijden?
LikeLike
Als je goed gelezen hebt wat Lahrouchi heeft geschreven, staat er dan hij schat dat 90% van alle Marokkanen die een uitkering hebben, minstens 100.000 Euro richting Marokko hebben gefraudeerd.
Het gemiddeld jaarinkomen in Marokko is lager dan 6.000 euro per jaar. Dat betekent dat iemand met 100.000 Euro zwart geld echt tot de elite van Marokko behoort, met 16x het gemiddeld jaarinkomen.
Er zitten rond de 110.000 Marokkanen in de bijstand, dus zijn er 100.000 fraudeurs met elk minstens 100.000 Euro, dan gaat het om een bedrag van 10 miljard. De totale omvang van de Marokkaanse economie is ongeveer 50 miljard, dus hebben deze bijstandstrekkers een vijfde van de Marokkaanse economie in handen! Die 100.000 mensen vormen maar 0,3% van de Marokkaanse bevolking. Als dat geen elite is! Dan zijn die 6.000 Nederlandse zwartspaarders, met in totaal 3 miljard op de 880 miljard die de Nederlandse economie waard is, echt maar klein bier met nog geen 0,3% van de economie. Dat is echt geen elite, dat zijn kruimeldieven. Dus vermoed ik dat het maar het topje van de ijsberg is.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is zeker een feit, want de fraude van de linkse elite is omvangrijker dan je denkt en wij weten allemaal dat zij gerelateerd zijn aan de geheimzinnige miljarden verdwijningen uit o.a. de AWBZ en de pensioenpotten! https://eunmask.wordpress.com/2014/09/10/waarom-de-zorg-onbetaalbaar-is-geworden-70-miljard-awbz-premie-is-niet-aan-zorg-besteed/
Maar hier gaat het nu wel om een groep allochtonen die nog nooit 1 vinger heeft uitgestoken en toch alles al decennialang, zonder enige controle, op een presenteerblaadje hebben gekregen en nog steeds krijgen!
LikeLike
Weet je wat het met jou is gast! Telkens als JIJ wordt tegen gesproken. Gooi je het erop dat je tegenspreker links is of hij/zij eet van twee walletjes. Oh nee vorige keer zij je tegen mij “Jij eet zeker ook uit dezelfde ruif?”.Je lijkt me (zoals ik je stukken lees) best een intelligente gozer. Maar hoe komt het dat je telkens met zulke idiote teksten komt? Je bestudeert zaken maar volgens mij schrijf je er alleen maar over zoals het JOUW uitkomt. Denk je nou echt dat wij NEDERLANDERS dit niet zouden doen als het kon (en het kan).Gast, vergeet het wij zijn de grootste uitbuiters van het systeem. Of we nou gewoon hier in Nederland wonen of ergens anders we zullen elk graantje meepikken als het kan. Hell, daar zijn we groot mee geworden. En rot op met het telkens weer terugvallen op een bepaalde religie. dat heeft er helemaal niks mee te maken.
LikeGeliked door 1 persoon
Carlos Alberto Marañon: ¿Para quienes se entiende tu comentario? Ik weet niet of jouw commentaar op mij slaat, maar ik ben geen gozer (en ook geen verbouwde) Mijn artikelen en ook mijn commentaren zijn gebaseerd op keiharde feiten, realisme, perceptie en ervaring. En reken maar dat deze ervaring behoorlijk ver strekt! Zoals de meeste wéldenkenden weten, wordt de linkse (ja LINKSE!) media gemanipuleerd om het goedgelovige volk alles als zoete koek te laten slikken. En helaas is dit, gezien de commentaren, bij het overgrote deel aardig gelukt…
De gebakken lucht die wij constant gepresenteerd krijgen is een afleidingsstrategie om te voorkomen dat het publiek de werkelijke (verradelijke) politieke-, economische- en sociale beleidslijn van onze regering en de EU te weten zal komen. Dat dit aardig lukt lees je ook hier in de commentaren, bij velen die deze voorgeschotelde linkse shit met overtuiging zitten te verkondigen…
Ik heb nergens ontkend dat ook bij de Nederlanders dit soort fraude voorkomt, juist door de kapitalisten en de gezaghebbers worden enorme fraudes gepleegd! Lees onderstaande linken maar.
Maar hier gaat het om een artikel van een insider, die aantoont dat zowel de Marokkanen als onze incompetente regering al decennialang de werkende burgers hebben bedonderd en benadeeld. En logisch dat deze openbaring een bevestiging is voor degenen die altíjd al voor de mentaliteit van de islamitische groepen hebben gewaarschuwd. Ikzelf baseer me alleen op de keiharde cijfers waarbij wordt aangetoond dat er een duidelijke oververtegenwoordiging is in criminaliteit van bepaalde bevolkingsgroepen!
En wat betreft jouw opmerking over de religie, lees eerst maar al mijn artikelen over islamisering (https://eunmask.wordpress.com/?s=islamisering) en (https://eunmask.wordpress.com/2014/06/17/update-de-islam-in-nederland-is-ingepland/) en geef dan aan welke onderdelen hier niet gebaseerd zijn op feiten! I rest my case…
Linken:https://eunmask.wordpress.com/2014/05/07/corruptie-en-fraude-van-nederlandse-politici-ongestraft-en-ook-nog-beloond/
LikeLike
Even een korte reactie op de vraag welke onderdelen niet gebaseerd zijn op feiten:
In het gewest (dus niet de stad) Brussel wonen ca. 250.000 moslims (in het artikel helemaal onderaan geciteerd staat “300.000”)
“Vigilance Musulmane” doet ook aangifte tegen moslims: “http://www.rtl.be/info/belgique/faitsdivers/737149/-vigilance-musulmane-depose-une-plainte-contre-sharia4belgium”
In het artikel hieronder stond dat “Vigilance Musulmane” tegen iedereen die tegen de islam is aangifte doet.
Bij de laatste verkiezingen in Sint-Jans-Molenbeek (juni 2014) waren dit de kandidaten met de meeste stemmen:
1 GOSUIN Didier
2 DE WOLF Vincent MR
3 MILQUET Joëlle CDH
4 PICQUE Charles PS
5 VERVOORT Rudi PS
6 LAANAN Fadila PS
7 CLERFAYT Bernard FDF
8 MADRANE Rachid PS
9 VANHENGEL Guy OPEN VLD
10 BERTIEAUX Françoise MR
11 BROTCHI Jacques MR
12 GENOT Zoé ECOLO
13 DESTEXHE Alain MR
14 DE PERMENTIER Corinne MR
15 CEREXHE Benoit CDH
Ik zie alleen op nr. 6 iemand staan met een mogelijke moslimachtergrond. In het artikel hieronder staat dat ALLEEN MAAR op moslimkandidaten kon worden gestemd.
Dit als reactie op twee alinea’s in het artikel https://eunmask.wordpress.com/2014/06/04/islamisering-europa-iedere-week-2-kerken-veranderd-in-moskeeen/
Dus dat even over de feiten.
LikeLike
Begrijpend lezen is moeilijk, ik weet het!
LikeLike
Iedere Nederlander, van Marokkaanse afkomst of niet, kan buitenlandse investeringen verzwijgen en daarmee vermogensfraude plegen. Dat is strafbaar en door de uitwisseling van gegevens hierover redelijk goed te achterhalen als de belastingmedewerkers een beetje hun best doen.
Iedere Nederlander kan zwart werken. Ook dat is strafbaar en wordt bestraft, nu meer dan vroeger.
Een medewerker van de Sociale dienst kan Marokkaanse Nederlanders ook eenvoudig weg vragen om twee paspoorten te laten zien. Als hij/zij zegt maar één paspoort te hebben is dat vervolgens na te trekken via de ambassade.
Wat voor mij nieuw is, is dat er gelovigen zijn die openlijk verkondigen dat je mag stelen en bedriegen als het niet-moslims betreft. Het recht binnen islam is altijd terug te voeren op teksten. Waar staat dit geschreven?
LikeGeliked door 2 people
Weet u dan nog steeds niet dat moslims de teksten in de koran naar eigen willekeur interpreteren?
LikeLike
Dit kan, maar bij de autochtone bevolking wordt dit wél goed gecontroleerd en juist doordat de Marokkanen 2 paspoorten hebben en zij sjoemelen met handtekeningen, meerdere vrouwen mogen hebben, familieleden die meespelen, mensen in hun land van herkomst gemakkelijk kunnen omkopen, is het verdoezelen voor hen een fluitje van een cent. En hier maken ze dan ook perfect en op grote schaal gebruik/misbruik van!
LikeLike
Dat mag niet, dat is onzin. je mag nooit en te nimmer liegen. tegen niemand niet. ongeacht ras/geloof/afkomst.
LikeLike
Klopt, zeg dat maar tegen degenen die rijk zijn geworden over de ruggen van een keihard werkende volk!
LikeLike
Knap schandalig dat dit niet onder zocht word door onze goed bedoelde Regering hahaha.
En een diepe buiging voor de man die dit naar buiten durft te brengen CHAPO
LikeGeliked door 1 persoon
WordT….chapEAU…m. vr. gr. Buitenlander
LikeGeliked door 1 persoon
westers zeker?
LikeLike
Dit is op hansstellingsma herblogd.
LikeLike
wij domme nederelanders betalen wel weer, en die maroc,s lachen zich helemaal een ziekte!!!!
LikeLike
Kijk:op die fiets!Doorsturen naar de dombo’s in Den Haag!Wij wisten dit al lang,maar nu komt het van binnen uit!Waarvoor mijn respect!
LikeLike
Met een regering als de onze (SUPER DOMBO’S) is dit niet verwonderlijk! Wie denken jullie die dit allemaal moeten betalen?
LikeLike
Ali Lahrouchi mag wel gaan onderduiken.
LikeLike
Dat was ook mijn eerste gedachte! Toch moedig van deze man.. Chapeau!
LikeGeliked door 1 persoon
Realpredictor even iets anders ik kan dit niet plaatsen bij jou.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23309578/NL_moet_illegalen_opvangen.html
LikeLike
Raad van Europa: NL moet illegalen opvangen
STRAATSBURG –
De Nederlandse overheid moet ook uitgeprocedeerde asielzoekers en ongedocumenteerde migranten opvangen. Die uitspraak deed de Raad van Europa maandag in het definitieve oordeel van het Comité voor Sociale Rechten, nadat de Protestantse Kerk een aanklacht tegen de Nederlandse Staat had gedaan.
Nederland schendt volgens het comité enkele basisrechten van illegalen, zoals het aanbieden van voedsel, kleding en onderdak. Zaken waar iedere burger recht op heeft. Nu is het zo dat uitgeprocedeerde asielzoekers op straat belanden als ze niet terugkeren naar hun land van afkomst. Vaak worden ze opgevangen door maatschappelijke organisaties en kerken. Een voorbeeld daarvan is de Vluchtgarage in Amsterdam.
De Protestantse Kerk diende via de Conferentie van Europese Kerken in 2013 een klacht in. De Kerk vindt het inhumaan dat deze vluchtelingen zonder bed, bad en brood op straat leven.
LikeLike
Kwestie van de langste adem:op naar het volgende pardon!Dit is ,gloeiende,geen kwestie van niet kunnen,maar van niet willen!Wat een gore slappe hap,hier in Nederland!Hoeveel jaren leven die schooiers[en procederen!]al niet op onze kosten?En diegenen die hiervoor op de bres staan zijn niet anders dan verwerpelijke nsb’ers;de protestantse kerk boven aan!
LikeLike
Monalisa. Nu wel (heb de ‘beveiliging’ van de Telegraaf weggehaald)
LikeGeliked door 1 persoon
Wij leiden ons ??????
LikeLike
We hebben het recht niet om over deze man? te oordelen. Waarom ik een ? Achter man zet: Naar mijn mening ben je dus geen echte man als je je eigen volk zo belachelijk maakt, okè goed! Het gebeurt blijkbaar wel wat je hebt verteld maar hou het lekker voor je want je komt je verhaaltje wel even lekker publiceren op het internet en ondertussen loopt een familie lid van je misschien hetzelfde te doen! Is dit dan wel verstandig om te vertellen? Nee hé! Ga op z’n minst mensen die je kent gewoon op het “goede pad” brengen of houden en zeggen dat zij het niet moeten doen maar komop? En je noemt jezelf Amazigh? Nog zo iets raars! Of je nou een riffi ( in nederland bekend als berber) bent of een arabier of sous je bent een Marokkaan! Dus je bent een Marokkaanse Amazigh! Als je de wijze les wilt lezen doe het dan op z’n minst goed alsjeblieft?
Uiteindelijk moet je je leven helemaal zelf inrichten en hoe je dat doet, gaat mij niks aan; thank god!
Maar ik vind je een heel triest gevalletje, je eigen volk even zwart maken, nu kunnen de “racistische nederlanders” zeggen: zie je wel? Hij geeft het zelfs toe. Hebben ze nog meer redenen om even lekker hun frustraties op de “Marokkanen” te uiten.
En ohja gefeliciteerd! Je bent nu officieel een ” goede Marokkaan” want je veraad je volk.
fijne nacht nog!
LikeLike
Wat een belachelijke reactie;ik heb respect voor de man die leeft zonder Marokkanenstreken!
LikeGeliked door 1 persoon
Marokkanenstreken? Noem het een streek aub.? Dit bedoel ik nou precies! Komt er nog wat dat vernoemd wordt naar de marokkanen? Lekker zo! Schuif alles op de marokanen.
LikeLike
Waarom denk je dat bepaalde uitdrukkingen spreekwoordelijk zijn, zoals bijv. “hij steelt als een raaf” Omdat gebleken is dat raven stelen, ook al doet dat niet elke raaf. Zo ook met Marokkanen, de meerderheid heeft het voorbeeld gegeven onbetrouwbaar te zijn (kijk maar naar de criminaliteitcijfers) en zo de reputatie opgebouwd!
LikeLike
Oké! Voorruit als we het zo gaan bekijken, maar dan zijn nederlanders dus racisten? Want de meerderheid van de nederlanders zijn racisten? Je kunt zeggen wat je wilt maar geen een volk wilt dat er slecht over je volj gepraat wordt en helaas wordt er in Nederland ontzettend veel uitgekraamt over marokanen dat het soms lijkt alsof Nederlanders + nederlandse media de marokanen zo graag wilt beledigen! Triest noem ik het! Het is lekker makkelijk om een volk die al in de picture staat (niet positief) als pispaal te gebruiken want alles kan er makkelijk bij. Het zou eens moeten ophouden met Marokanen dit Marokanen dat! Maar denk je zelf dat het gebeurd? Nee dat sowieso niet in nederland. Nederland is anti Criminelen zogenaamd, maar ze zeggen dus dat de meeste Marokanen zijn. Met andere woorden, grootste gedeelte van de Nederlanders zijn tegen de Marokanen.
LikeLike
Ik heb hier slechts 1 antwoord op: ‘wie de bal kaatst kan hem terug verwachten‘ Met andere woorden: ze hebben zichzelf én hun groep in diskrediet gebracht door hun respectloze en superieure handelwijze en dan heb ik het nog niet eens over de (oververtegenwoordiging) van de Marokkanen in de criminaliteitstatistieken! Dit alles is dus het gevolg van hun slechte reputatie en niet de bevooroordeling van de autochtonen!
DIT ZIJN DE KEIHARDE AANGETOONDE FEITEN: WANT CIJFERS LIEGEN NIET!
LikeLike
Heb ik hier te maken met een racist? Want dat gevoel heb je me zeker gegeven! De hele grap is eigenlijk dat je totaal niet verwacht had dat ik een Nederlander was, ik heb drie jaartjes in Marokko gewoond en geloof mij! Dat waren de leukste tijden uit mijn leven, het zij harstikke gulle mensen en gezellig en gastvrij! Zouden wij nederlanders eens een voorbeeld aan mogen nemen. Ik ben het beu dat wij nederlanders zo walgelijk kunnnen zijn. Harteloze mensen, ik weet iniedergeval dat ik mijn leven niet met een nederlander wil delen die zo in haar schoenen staat. En natuurlijk voor ik het vergeet er zijn genoeeg normale mensen daarmee bedoel ik deze mensen hebben respect voor marokanen, marokanen het wordt door ons nederlands bijna een scheldwoord. Afschuwelijk! En om ook jou even met je neus op de feiten te drukken; Nederlanders zijn de gierigste mensen en de racistische mensen van heel Benelux! Top nieuws? Ja dacht ik ook al, verschrikkelijk, nederlander zijn in nederland, ik zou mezelf ook haten als ik Marokaan was. Altijd de schuld maar krijgen! Altijd. Er wordt niet eens meer naar ambities gekeken, maar naar hoeveel strafbladen je al hebt. KOP OP! En begin bij jezelf als je het leven wilt verbeteren, niet bij andere mensen. In dit geval (elk geval bijna) Marokanen.
LikeLike
Nederlanders zijn wel de gulste mensen als het komt op doneren voor een ramp.waar ter wereld dan ook!Dus hoe kom je erbij dat wij gierig zouden zijn?Omdat we niet heel Marokko,of welk land dan ook,willen onderhouden?Weet u,voor u is het misschien fijner om een Marokkaans paspoort aan te vragen en daar te gaan wonen;hoeft u zich ook niet meer voor uw medelanders te schamen!Wel in ruil voor het Nederlandse paspoort dan;wij zijn dubbel paspoorters zat!Omdat ze er chronisch misbruik van maken,in elk opzicht!
LikeGeliked door 2 people
Misschien zelf het land verlaten dan? Ook een optie! U bent het zat, u verlaat het land.
LikeLike
Dus jij vindt dat wij Nederlanders ons eigen land moeten verlaten om dit geheel aan de moslims over te dragen? Ik heb een andere suggestie: implanteer eerst maar de ontbrekende hersencellen alvorens dergelijke onzin te verkondigen!
LikeLike
Hahaha dit laat me eigenlijk wel lachen, de moslims? Van marokanen naar moslims. Ja joh dat kan erbij. Ik heb hier helaas te maken met een Racist
LikeLike
Oh, sinds wanneer zijn Marokkanen geen moslims? Boeddhist misschien? De grootste Racisten in de wereld zijn jullie, want wie vermoordden 270 miljoen niet-moslims? Jullie blijven toch steeds bewijzen dat rationeel denken voor niet-geëvolueerden onmogelijk is…
http://xandernieuws.punt.nl/content/2010/11/-religie-van-vrede-maakte-al-270-miljoen-dodelijke-slachtoffers
LikeLike
Even voor de duidelijkheid, je weet blijkbaar helemaal niets van de realiteit, isis zijn geen moslims, en de joden vergeten? Oke dat waren geen moslims hé? Radicalisme in de islam is niet eens toegestaan! Wil je over moslims zeiken? Ga je gang! Wil je harde feiten en iets leren in je leven lees de nederlandse versie van de Koran dan aub.
LikeLike
Ja hoor ISIS jihadisten zijn Christenen nu goed? Waarom denken jullie altijd dat wij hetzelfde primitieve denkniveau hebben als jullie?
LikeLike
Ach ga aub de realiteit bestuderen? Isis zijn zionistische honden van amerika, ze moeten toch wel iets nieuws hebben om moslims kapot te maken? Maar dat gaat niet lukken, je kunt een moslim klein krijgen maar niet de Islam. Wij weten wel wat zal eindigen en hoe. Jullie niet! En de tijd zal het leren. Zonder ons waren jullie hier helemaal niks! Ons= allochtonen. Dus over denkniveau gesproken? Wij zijn veel slimmer dan jullie.
LikeLike
Hier het overtuigende bewijs van een gebrek aan hersencellen! I rest my case!
LikeLike
sammetjesiem. Ik ben het niet met je eens! Allereerst is dit voor de meesten die de artikelen en de cijfers van het CBS en AIVD kennen, geen nieuws. Iedereen weet dat de Marokkaanse groep oververtegenwoordigd is in de criminaliteit. En ook met diefstal, kijk hier maar (deze is van 2012, nu is dit nóg hoger): http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/infographics_award_2012_voor_w.html
Bovendien heb ik hierover al vaker artikelen gepubliceerd (zelfs meer over fraude bij de Nederlandse politici/EU bestuurders), lees dit maar: https://eunmask.wordpress.com/?s=fraude
Dus hij zegt niets nieuws! Ik begrijp dat dit niet leuk is om zo met je neus op de feiten gedrukt te worden, maar soms is het nodig om fraudeurs te confronteren, in plaats van dit dood te zwijgen!
Ik heb bewondering voor zijn moed, want zwijgen is tolereren en tolereren is instemmen (oftewel medeschuldig zijn)…
LikeLike
sammetjesiem die leeft zonder Marokkanenstreken! sammetjesiem zegt: Marokkanenstreken? daar is een hele lijst van maar ook U wil het niet zien had in Marokko gebleven er zijn Marokkanen en hele slechte Marokkanen heb je met nederlander ook.kijk maar even naar het programma schilderswijk het begint al op jonge leeftijd.
LikeLike
Helemaal waar! U zegt het zelf ” heb je met Nederlanders ook” waarom worden deze Nederlanders niet met hun daden geconfronteerd en Marokanen wel? Even voor de duidelijkheid ik ben zelf geen Marokaan ben wel iemand die enorm tegen het uitbuiten van de Marokanen is. Alle volkeren moeten hun fouten erkennen, niet alleen de Marokanen. Het zou raar zijn als er opeens in de krant komt te staan “Nederlander profiteert van twee paspoorten” dan zullen de Nederlanders zeggen: het was vast een Marokkaan die blank was. En dit is wat mij dwars zit, het moet ophouden dat zij steeds de dupe zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
sammetjesiem Misschien zelf het land verlaten dan? Ook een optie! U bent het zat, u verlaat het land. dat kan, maar je blijft verbonden en betalen aan u nederland, dat had u moeten weten, je kan wel weg uit je land maar dan moeten zij alles stoppen wand je woond in en ander land, je kan je land verlaten ,maar dan moet je buiten de EU gaan wonen, en anders heeft dit geen zing er is een gezegde van de regering! we pesten lekker die nederlander in het buiten land denk u alleen aan de AWBZ premie die de mensen in het buitenland betaald en er geen recht op hebben hier kom je niet onder uit.
LikeLike
Nederland het multiculturele landje? Dit is toch niet multicultureel, of wel soms? Marokanen worden niet eens erkent als nederlands door jullie als ze een nederlandse identiteit hebben. Het is een feit; Nederlands mogen de Marokanen niet. Jammer! Want het zijn geweldige mensen.
LikeGeliked door 1 persoon
Klopt voor de wet kan iedereen die uit een primatenland komt een andere nationaliteit overnemen, maar dat betekent niet dat je automatisch een geciviliseerde westerse cultuur en moraal bezit!
Lees dit maar: Hoe onze Nederlandse nationaliteit wordt beschaamd door outsiders met een Nederlands paspoort. Een “Nederlander”? Een “Nederlandse Jihadist”? Wij Nederlanders zijn geen Jihadisten! Deze mensen zijn geen Nederlanders, zullen het ook nooit worden.
LikeLike
Marokanen zijn ook geen jihadisten? Dus wat wil je hiermee zeggen? Raar dit echt waar! How about de nederlandse moslims? Moeten die ook oprotten? moeten die soms een Moslimspaspoort aanvragen? Want ik snap het niet meer
LikeGeliked door 1 persoon
sammetjesiem ik erken die Marokkaan en al die buitenlanders als zij de Nederlandse nationaliteit hebben en 1 paspoort en dat is het Nederlandse, en anders niks, de keuze is dan gouw gemaakt.
LikeLike
Realpredictor volgens mij is deze aangekomen geen commentaar.
LikeLike