Gemeente Castricum kiest bijna unaniem voor jihad-uniform voor gemeenteambtenaren

        Nederlandse gemeenten gaan Islamiseren! Hoog tijd voor een nieuwe anti-islamitische regering!

Eind vorig jaar diende gemeenteraadslid Ralph Castricum van ForzaCastricum een motie in voor een verbod voor gemeenteambtenaren om zich te tooien met religieuze of politieke uitingen.

Het Noord-Hollands Dagblad meldt dat het Ralph Castricum niet alleen gaat om islamitische uitingen, maar om alle religieuze of politieke uitingen: “Politieke uitingen betrek ik er ook bij. Stel je bent voorstander van de VVD en de VVD wint de verkiezingen dan kun je de volgende dag niet in je VVD-polo op het werk verschijnen, wat mij betreft.”

Toch is Castricum wel geïnspireerd door twee gevallen van islamitische kleding. ,,Ik heb een keer een medewerkster van publieke zaken met een hijab gezien en later een bode, ook met een hijab. Dat irriteert. Niet alleen mij, maar ook de bezoekers van het gemeentehuis. Religieuze uitingen kunnen als politieke statements overkomen. Daar is het gemeentehuis niet voor.’’

Vandaag kreeg ik een berichtje van Ralph dat zijn…

View original post 331 woorden meer

