Als de ratten het schip verlaten is er stront aan de knikker

Featured Image -- 20586

Dit artikel is geschreven door een Zweedse immigrant, dus onbevooroordeeld! Het is een lang verhaal maar zeer de moeite waard om te lezen, omdat hij ook ONZE toekomst beschrijft!

Fenixx.org

Lees de afscheidsbrief van Darko voor Zweden – het gezin Darko heeft genoeg van het multiculturalisme.

Voor jullie die me hebben gevolgd op Twitter. Jullie waren mijn mentale redding tijdens mijn laatste tijd in Zweden. Twitter werd mijn ventiel en was een bevestiging dat ik niet alleen sta in mijn zorg. Hier is mijn ”final rant”, mijn verklaring en afscheid van Zweden.

Heb echter geduld. Ik ben niet gewend aan schrijven.
Here we go.

Afgelopen maandag parkeerde we voor het eerst onze auto op de garage oprit van ons nieuwe huis. We kwamen binnen in een huis vol met verhuisdozen en meubels. We zijn begonnen met ons nieuwe huis in te richten, kennisgemaakt met de buren, het papierenwerk gedaan, enz. De gebruikelijke zaken die bij een grote verhuizing komen kijken.

Mijn familie kwam naar Zweden toen ik klein was. Ik  kan me niet meer zoveel herinneren van de tijd toen we nog in Kroatië woonde. Mijn vroegste herinneringen…

View original post 2.896 woorden meer

