THIS IS THE REASON WHY WE HAVE TO DESTROY THESE ANIMAL ABUSERS!

civilisatie

DIT IS DE REDEN DAT WIJ DIT SOORT DIERENBEULEN MOETEN VERNIETIGEN! (EN HUN KNUFFELAARS VOORGOED MOETEN OPSLUITEN!)

Ik ben absoluut geen voorstander van het tonen van 1 van al die honderden video’s en beelden van de barbaarse primatengroepen die wij hier dagelijks binnenkrijgen. Iedereen met een gezond verstand en voorstellingsvermogen weet onderhand hoe weerzinwekkend en monsterlijk deze zijn. Maar soms kom ik er 1 tegen die mij zo vreeslijk kwaad en machteloos maakt, dat ik  de drang krijg om deze monsters  ter plekke af te maken! Aangezien ik me dan op hun barbaarse niveau zou moeten begeven, onderdruk ik deze ‘aandrang’ Maar dit betekent ook weer niet dat mijn civilisatie mij dwingt om dit volkomen te negeren. Want juist door het constant negeren (wegkijken) van dit soort gruwelijkheden zijn wij in deze degenererende spiraal terecht gekomen, met het gevolg dat deze monsters zich steeds meer versterkt voelen om hun geesteszieke waanzin  te continueren! Ik wil hier een einde aan maken door de hele wereld te laten zien dat wij dit niet meer kunnen accepteren!  Eens moeten wij toch een statement maken…

Beware shocking video
Pas op: Schokkende video!

https://www.facebook.com/video.php?v=131000940443427