Hiddema: “Wij gaan de subsidie aan actievoerend Nederland stoppen!”

Theo Hiddema en het Forum voor Democratie hebben het helemaal gehad met linkse activisten die op kosten van de belastingbetaler actie voeren (en de boel verpesten voor de rest van Nederland).

hiddema.subsidies

Het moet maar eens afgelopen zijn met al die fanatieke linkse actieclubs die subsidie gebruiken om hun extreemlinkse denkbeelden op te leggen aan de rest van Nederland. Dat vindt Forum voor Democratie van Theo Hiddema en Thierry Baudet ook. Eerstgenoemde was daar dan ook bijzonder duidelijk over in Dordrecht gisteravond:

Zie: Video

“Als ik het in handen heb, en ik ga aan inventarisatie maken van al die clubjes, gaan alle subsidies d’r uit,” aldus Hiddema. Het publiek bij de bijeenkomst lustte daar wel pap van en barstte uit in een spontaan applaus. “Al die clubjes zijn opgericht en worden gesubsidieerd omdat ze zichzelf aandienen, indikken, als bruggenbouwer of verbinder. Weet u wel, dat is een heel renderend klusje als je daar maar mee te voorschijn komt en je hebt ook een beetje politieke achtergrond, dan vind je heus wel een lekkend subsidiekraantje en dan kan je actievoeren.”

“Dus overal waar ik in mijn positie als Tweede Kamerlid zie dat het vrije woord wordt belaagd onder het mom van vermeend racisme of het discriminatoir gedrag van iemand die het vrije woord bezigt, dan krijgt ‘ie met mij te maken. Het eerste wat ik ga doen is nu een inventarisatie maken — dat is nog nooit gebeurd – [van] hoeveel actievoerende types bezig zijn met behulp van subsidie.”

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/04/held-theo-hiddema-veegt-de-vloer-aan-met-subsidiesponzen-wij-gaan-de-subsidie-aan-actievoerend-nederland-stoppen/

