Nederland spreekt!

Reportage

wilders-brieven

Dagelijks krijgt Geert Wilders tientallen mails van u, die hij met zijn team uiterst serieus neemt.

AMSTERDAM – Ver weg van politiek Den Haag, ver weg van de grachtengordel en het Hilversumse mediapark ligt nog een ander Nederland. Een Nederland waar maar weinigen belangstelling voor hebben.

Het is het Nederland van de mensen die de prijs betalen voor de progressieve idealen van open grenzen en multikul. Het zijn de mensen die moeten boeten voor de wereldvreemdheid van de linkse elites. Ze zien de onveiligheid. Ze zien de toenemende invloed van de islam. Hoe onze cultuur het nakijken heeft. Ze zien hoe asielzoekers de dingen gratis krijgen waar zij krom voor moeten liggen.

Elke dag laten die vergeten Nederlanders van zich horen. Ze mailen mij of sturen mij hun hartenkreten via de post. Ik doe mijn best ze allemaal te lezen. Want ze vertellen de verhalen die verder nooit gehoord worden. Op de volgende pagina’s laat ik u meelezen met mijn inbox. De inbox die de verhalen vertelt van het vergeten Nederland.

Lees hier de Brieven.

Telegraaf.

