REALISTISCHE LEZERSREACTIES (DEEL 32)

reactions

 

De islam is onze ondergang , ik heb dat met eigen ogen 11 jaar lang waargenomen in islam landen . Islam is geen religie het is een ideology die wereld heerschappij nastreeft . Ik was In Damascus , Deir_Al-Zor , Aleppo , Palmyra , en op talloze andere plaatsen ,de monstrosity die ik helaas in stilte heb moeten aanschouwen omdat ik in die landen voor mijn beroep was gestationeerd is niet te bevatten. Het is voor mij onbegrijpelijk dat dit in Nederland wordt binnen gehaald en nog gefaciliteerd ook . Is dat dan echt een blinde naïveteit van de regering , de politiek en zelfs van de media ? Nee het is een streven van individuele personen naar macht , op het regering pluche zitten en kapitaal op bouwen . Een smerig vorm verraad aan de Nederlandse bevolking , ik ben inmiddels gepensioneerd ( gelukkig ) maar wat ik in Nederland heb aangetroffen bij mij terugkomst in 2012 , heeft mij de schrik om het hart bezorgd .

Precies datgene wat ik in de islamitische landen heb waargenomen en talloze malen moest aanhoren is in Nederland reed begonnen . Ik ben oud het zal mijn tijd wel duren , maar ik zeg U en aan alle Nederlanders die de islam faciliteren: dit is de ondergang van ons land en volk. IK stem op de PVV voor allen die na mijn komen .

Een ooggetuige
23 februari 2017

