Waarom staan de gevangenissen leeg?

         Omdat Nederland wordt bestuurd door een “Clubje achter de heg!”

Fenixx.org

Ja wederom begin ik met een vraag en ik zal het maar eerlijk zeggen, tot voor kort zou ik waarschijnlijk net als u gezegd hebben omdat er veel te lage straffen gegeven worden……. FOUT !

Nou niet helemaal natuurlijk, dat heeft er ook mee te maken maar toch ligt de werkelijkheid iets anders. Nou ‘iets’, behoorlijk anders eigenlijk.

Zal ik het maar verklappen? 12.000 Veroordeelde misdadigers lopen gewoon vrij rond en slechts naar 3000 wordt actief gezocht door een speciaal team. Dit team bestaat uit 45 mensen dus u kunt wel raden dat dit niet opschiet. Nee dat verwijt ik die mensen natuurlijk niet, als je een weg van 10 kilometer wilt laten bestraten en je zet 2 straatmakers aan het werk dan moet je niet gek opkijken als dat nogal lang duurt.

Na een veroordeling meldt 56,5 % zich niet als ze een oproep hebben gekregen om zich bij…

View original post 553 woorden meer

