Waarom Wilders onevenaarbaar is!

wildersgeliefd

Onderstaand citaat uit een artikel geeft aan waarom Wilders achter elkaar de titel “Politicus van het jaar” ten volle verdient!

Een sterk antwoord komt altijd direct. En dat is juist een van de dingen die ik in Geert Wilders zo bewonder. Dat is echt wat men tegenwoordig noemt een debater. Hem zie je zelden of nooit met de mond vol tanden staan. Altijd heeft hij een weerwoord klaar en dat maakt ook dat hij zijn politieke tegenstanders gek maakt, een interruptie is natuurlijk wel leuk maar het wordt een stuk minder leuk als je keer op keer lik op stuk krijgt. Ze proberen hem vaak in zijn hemd te zetten en dat eindigt er dan vaak mee dat ze zelf in hun hemd komen te staan.

Vraag maar aan Job Cohen! Lik op stuk noemden ze dat vroeger. Dus nee, mensen die bang zijn dat ik me ooit in de politieke arena ga wagen die kan ik geruststellen, dat gaat niet gebeuren. Ik hou het wel bij eenvoudige stukjes op een internetsite! Gewoon een menselijke visie op de hedendaagse problematiek. En die problematiek is al moeilijk genoeg dankzij de polarisatie die zich niet langer laat ontkennen. Mensen zijn in staat anderen tot wanhoop te brengen, zo heel nu en dan lees ik weleens wat op Joop!.nl of Frontaal Naakt.nl (RP: de digitale Jan Doedels), maar ik probeer het steeds vaker tot een minimum te beperken want ze brengen me soms letterlijk tot wanhoop. Wanhoop over zo’n beperkt of krankzinnig wereldbeeld of nog erger, het vileine gemak waarmee men doelbewust leugens de wereld in slingert.

Tijl Uylenspiegel

Fenixx

RP: Wilders doet bovenstaande met het grootste gemak, omdat hij zich niet, zoals de “politiek correcte” politici, in allerlei bochten hoeft te wringen om de waarheid te verbloemen!

