Met ‘onze’ huidige politieke bagger is het voor het islamitische vierde rijk van Europa geen enkele probleem om Nederland volledig op te slokken

          Tja, als wij steeds de “clubjes achter de heg” aan de macht laten, zal er niets veranderen!

Fenixx.org

De tranen knallen je spontaan uit de broek wanneer je eenvoudigweg beziet hoe we besodemietert worden door de mensen die gekozen zijn om ons land te besturen en om ons te beschermen. Het opkomen voor Nederland en de Nederlanders zou de hoofdtaak moeten zijn van onze landbestuurders. Beloften nakomen die ze aan ons, kiezers, hebben gedaan is iets waar wij als Nederlanders al lang niet meer op rekenen. Enig geloof in de bestuurders van ons land heb ik in elk geval niet meer en nee dit is niet van de laatste tijd maar eigenlijk is dit wantrouwen ten aanzien van de gekozen volksvertegenwoordigers iets wat ik al meedraag zolang als ik me kan herinneren.

Tijd voor een revolutie dan maar? Zou best wel willen echter zijn wij als Nederlanders hier gewoon te beschaafd, welopgevoed en eenvoudigweg te laf voor. De door mij gewenste revolutie moet via de komende verkiezingen komen echter…

View original post 713 woorden meer

