Denkt de ‘goede doelen Maffia’ wellicht dat wij compleet achterlijk geworden zijn?

Die zijn een onderdeel van het elite-verrijkings geheel!

Fenixx.org

Ondanks het feit dat ik elk ‘goed doel’ met argusogen bekijk en zelf ook wel weet dat er mede met mijn geld riante huizen en fantastische vakanties van directieleden worden meegefinancierd zijn er toch altijd een aantal goede doelen waar ik toch aan blijf geven om de dood eenvoudige reden dat er met mijn bijdrage toch mensen geholpen kunnen worden en er middels mijn bijdrage oplossingen tegen ziektes kunnen worden gezocht.

Kika staat boven aan onze lijst en de Clini Clowns of het Ronald McDonald Kinderfonds worden ook nooit overgeslagen. De Hartstichting en het Kankerfonds laten al wat meer aan de strijkstok hangen maar ook deze worden niet overgeslagen in ‘huize Bolo’ en hier spelen persoonlijke motieven een belangrijke rol in. Middels een voetbalclinic voor voetballende meisjes opgezet door V.V.V uit Venlo met medewerking van speelsters van het Nederlands dames elftal kwamen wij een aantal jaren gelden in contact met het…

View original post 631 woorden meer