Generatiekloof

generatiekloof

Onderstaand een deel van het artikel over onze “schuld” van de generatiekloof en de linkse heimelijke manipulatie van onze kinderen.

Kijk je naar het nieuws dan zie je de “Wees Welkom” types op een pro diversiteit demonstratie en het dringt tot je door dat die toch beduidend drukker bezocht is dan de drukste Pegida demonstratie ooit in Nederland, duizenden hele en halve malloten met kreten als ‘geen mens is illegaal’ en langzaam maar zeker dringt het tot je door; er is helemaal geen gevecht tegen de multiculturele waanzin van de voorbije decennia, velen vinden het prachtig zolang het niet bij ze op de stoep staat. Ze sluiten hun ogen voor aanslagen, ze weigeren het gevaar van de islam te onderkennen, ze zien niet dat hun land naar de kloten geholpen wordt en dat is ook niet zo gek, ze zijn geboren in een wereld die al druk doende was zichzelf te vernietigen. Ouderen hebben nog een wereld meegemaakt zónder Turken, Marokkanen, Arubanen en Surinamers, de jongeren niet. Die hebben op school in klassen met meerdere licht of donker getintiërs te zitten. Ze vinden het ‘normaal’. (RP: ook mede doordat zij vanaf de lagere school worden geïndoctrineerd door o.a. verplichte bezoeken aan moskeeën en later op de universiteiten de hersenspoeling door hun ultra-linkse professoren)!

Dat doet de vraag opkomen; waar maak ik me dan eigenlijk druk om en waarom? Ik denk dat het antwoord is schaamte. Mijn generatie is een slechte rentmeester geweest, wij hebben het laten gebeuren dat allerhande omhoog gevallen klootzakken de halve wereld naar binnen hebben gehaald of weigerden in te grijpen toen de halve wereld hier naartoe kwam. Wij hebben ons laten intimideren doordat elke kritiek op de toestroom werd weggezet als xenofoob, als extreem-rechts, als nazistisch kortom als verwerpelijk. Is schaamte op zijn plaats? Jazeker, wij moeten ons kapot schamen, wij hebben te laks gereageerd toen mensen als den Uyl, van Agt, Lubbers en noem ze allemaal maar op dit mogelijk maakten, wij hebben te laks gereageerd toen Hans Janmaat het werken op alle mogelijke manieren onmogelijk werd gemaakt met valse argumenten ja zelfs gecriminaliseerd en voor het gerecht gedaagd.

En nee ik heb nimmer op die gevestigde partijen gestemd. Waarom niet? Omdat ik toen helemaal niet politiek geïnteresseerd was, ze deden toch wel wat ze wilden, met of zonder mijn stem en ik maakte deel uit van die generatie waar niet langer een stemplicht maar een stemrecht voor gold, het mocht wel maar het hoefde niet. En door gebruik te maken van dat niet hoeven heb ik het mede laten gebeuren. En doordat mijn generatiegenoten wél op die zogenaamd ‘gevestigde’ partijen stemden heeft de idioterie plaats kunnen vinden. Mede dankzij mijn passiviteit hadden ze vrij spel.

En ja daar schaam ik me voor, met terugwerkende kracht. En ik probeer het goed te maken door op de PVV te stemmen, door niet onder stoelen of banken te steken wat ik van de multiculturele waanzin vindt. Door demonstraties van gelijkgestemden te bezoeken. En ja ik weet het is bescheiden rol en of het zin heeft dat valt nog maar te bezien, het vervelende is echter dat ik niet meer middelen tot mijn beschikking heb.

RP: Ik ben het hiermee deels eens maar het is niet allemaal onze schuld want juist door bovengenoemde indoctrinatie wil de jeugd onze waarschuwingen zoals o.a. deze niet lezen: https://fenixx.org/2016/09/26/waarom-hebben-jullie-ons-land-verraden/

door Tijl Uylenspiegel

Fenixx  

