Zweedse vrouw wilde niet toegeven dat ze door een Afrikaan beroofd en mishandeld was – “ik ben tegen een muur gebotst”

Ik vraag me nu toch ernstig af of de meeste Zweden achterlijk zijn!

Fenixx.org

Zweden – De 32-jarige Afrikaan Mohammed werd op het Gärdets metrostation in Stockholm door bewakingscamera’s gefilmd toen hij een jonge vrouw tot bloedens toe mishandelde en haar Rolex horloge stal.

6768Meerdere reizigers waren getuigen hoe de 32-jarige op 27 juli de vrouw op de roltrap aanviel, hield zijn arm om haar nek en begon met een vuist in haar gezicht te timmeren. Daarna sleepte hij haar uit het metrostation en stal haar kostbare horloge.

De 23-jarige vrouw, voor wie de dader volledig onbekend was, werd aangetroffen met onder andere een dichtgeslagen blauw oog. Ze bloedde uit haar oor en oog en had een gescheurde bovenlip.

– Aan de verwondingen van de vrouw te oordelen begreep ik dat ze zwaar mishandeld was. Haar linkerwang was zodanig gezwollen dat ik vermoedde dat haar jukbeen beschadigd was, zei een politieagent in het verhoor.

899898 Muhammad heeft Zweeds burgerschap en kan niet naar Afrika geporteerd worden.

Tijdens het verhoor…

View original post 161 woorden meer