ACH HET IS MAAR EEN INCIDENT!

Bijna elke week gebeuren dit soort incidenten! Wen er maar aan Nederland!

asielgevaar1

Onrust in Pekela na belagen jonge vrouw door zeven asielterroristen

Een 18-jarige amazone uit Oude Pekela is woensdagmiddag in Zuidwending door zeven mannen belaagd terwijl ze aan het paardrijden was. In Pekela en Veendam is daardoor grote onrust ontstaan.

De zeven mannen probeerden haar woensdagmiddag van haar pony te trekken. De vrouw reed woensdagmiddag rond kwart voor 3 met haar pony in Zuidwending, een plaatsje ingeklemd tussen Pekela en Veendam. Volgens haar volgde een getinte man haar met de fiets. ,,Ik voelde me heel ongemakkelijk. Ik heb drie langsfietsende kinderen gevraagd om samen met mij de weg te vervolgen. Even verderop doken zes andere mannen uit de bossen. Stop, stop, stop riepen ze in het Engels. De kinderen zijn toen gevlucht’’, vertelt de vrouw. Volgens haar probeerden de zeven mannen haar van de pony te trekken. ,,Mijn pony steigerde en heeft een van hen nog een flinke trap verkocht. Daar schrokken ze van en gelukkig kon ik wegkomen en naar een erf vluchten.’’ Daar is ze opgevangen door een man en een vrouw in Zuidwending. ,,Ik heb toen in paniek mijn zus gebeld.’’

Burgemeester Kuin kent de signalen van onrust naar aanleiding van de belaging. Ook dat veel inwoners naar het asielzoekcentrum in Pekela wijzen. Hij noemt het begrijpelijk, maar ook een dilemma. ,,Ik wil het zeker niet wegstoppen, maar het is een incident.”

http://www.dvhn.nl/groningen/Onrust-in-Pekela-na-belagen-jonge-vrouw-door-zeven-mannen-21489180.html

Twee mannen op een scooter beroofden vrijdagochtend 2 september een 12-jarig meisje uit Tynaarlo op de Campinglaan in Groningen.

Het tweetal sneed het slachtoffer af, trok haar van haar fiets en greep de tas van het meisje. Daarin zaten haar Samsung mobiele telefoon en portemonnee. De twee jongens reden weg op een zwarte scooter.

Beide verdachten droegen een spijkerbroek, Nike Air Max en een zwarte helm. De bestuurder had een zwarte jas aan en de passagier een grijs vest. Volgens het signalement dat de politie heeft verspreid, waren de jongens licht getint en rond de 17 jaar oud.

http://www.dvhn.nl/groningen/12-jarig-meisje-beroofd-in-Stadspark-21621553.html

