Sybe Schaap, ingenieur van de ziel, schrijft de ultieme PVV-pervertering

“Deze senator voor de VVD, deze Sybe Schaap, deze wel-gesitueerde en dik bepensioneerde zak hooi is precies van mijn leeftijd: 70 jaar.  Ik moet het doen met een kale AOW, maar ik prijs mezelf gelukkig dat ik niet zoals hij de geschiedenis in hoef te gaan als een collaborerende NSB-er. Want wat-ie zegt van Wilders is-ie dus zelf: een collaborateur met een nazisme avant, pendant et après la lettre

Mooie foto van Sybe Schaap in Trouw waarop@copyright zit, dus ik durf ‘m niet over te nemen. Schaap staat achter een boshek somber in de verte te staren en ziet ongetwijfeld de nazi-hordes van Wilders al aanstormen.
Schaap is een sterk voorbeeld van de typische perverteringslul uit het links-Orwelliaanse zelfverheffingsneurotenmachtsconglomeraat. Ja, hij is VVD-er, maar die zijn tegenwoordig ook gewoon fout-nep-quasi-links. De ex-hoogleraar waterschapsbeheer heeft zich aan de filosofie gewaagd en het resultaat is een boek dat ik niet…

View original post 17 woorden meer

