VVDAmsterdam ontkent eigen wetsvoorstel mbt. registratie islamofobie en voert sharia in

         Het verbieden van islamkritiek is de eerste stap naar de sharia. Want als islam geen kritiek meer krijgt, kan het zijn fascistoïde gang gaan.

Fubar

Het voorstel is van bijna exact een jaar geleden. Ik heb toen alle gemeenteraadsleden van de VVD Amsterdam er op aangesproken. En dat resulteerde steevast in een block op twitter door deze lieden van de partij die iets met Vrijheid in zijn naam voert en zich ook nog eens Democratisch noemt. Eén gemeenteraadslid blockte me niet, Dilan Yesilgöz, dat waardeer ik. Ik sprak ook wat, niet alle, VVD-deelraadsleden aan. En van een aantal kreeg ik per DM (privé) de mededeling dat het pertinent niet uit hun hoed kwam en dat ze het er niet mee eens waren. Tot aan vrij invloedrijke (ex) stadsdeelvoorzitters toe. Blijkbaar durven die niet hun mening te geven in het openbaar.

Ik weet niet meer mijn exacte bewoordingen, maar ik zal zoiets gezegd hebben als dat islamofobie een loos begrip is, dat niet bestaat. Dat het een uitvinding van Khomeiny is in een doorzichtige poging om…

View original post 1.080 woorden meer