De shockerende berichten die de “normale” media verzwijgen!

shocking.truth

Ik ga hier alleen de titel en de bron vermelden, want om alles hier te omschrijven en mijn mening hierover te geven zou ik een boekwerk nodig hebben. Bovendien word ik er kotsmisselijk van om steeds de ware aard van deze beesten te moeten beschrijven! Tis dat ik het onthullen hiervan zie als mijn plicht!

Deze artikelen staan ook op diverse rechtse blogs, maar ik heb hiervoor slechts 1 blog geciteerd (Fenixx)

Degenen met een sterke maag kunnen op de linken klikken (daarna op het returnpijltje klikken om naar dit artikel terug te keren) .

Realpredictor.

Afghaanse-Nederlander verkracht en mishandelt vijf meisjes!
Link: 

Verkrachte vrouw voelde zich gedwongen van de tweede verdieping te springen – De misdadigers worden niet uitgewezen
Link: 

Meisje werd zwanger na Keulen verkrachtingen
Link: 

Meisjes vierden feest met vluchtelingkinderen – en werden groepsverkracht
Link:

 Jong Brits meisje brutaal verkracht door tenminste 6 moslims
Link: 

Minderjarig meisje verdoofd en verkracht in Oostende: zeven verdachten opgepakt
Link: 

Asielzoeker zet mes op de keel van een tweejarig meisje
Link: 

Opnieuw een groepsverkrachting op de veerboot naar Finland – vier immigranten gearresteerd
Link: 

Dit is slechts het topje van de ijsberg wat wij (en vooral onze vrouwen en dochters) te wachten staat! Dit is onze toekomst, dankzij onze Volksverradende regeringen!