Islam of geen islam: is that the question?!

        Het lijkt of er een dodelijk virus op aarde is, dat mensen volkomen apathisch maakt! De Zombies die de wereld vernietigen, zijn geen fictie meer!

Extras made up as zombies act during the filming of the movie "Juan de los muertos" or "Juan of the dead" in Havana

Contamination of the Islam-virus

 

OpinieZ

Het kan me zo langzamerhand helemaal niks meer schelen of het de islam is of juist niet. Ik ben het gewoon helemaal zat om elke dag weer geconfronteerd te worden met het bericht van een bloederige moordpartij waarbij messen of opblaasbare rugzakken worden gebruikt, mensen worden gegijzeld, doodgeschoten of onthoofd. Ik heb er genoeg van.

Het komt me mijn neus uit dat er dan ook steevast tweets, opinies en columns verschijnen van lieden die willen bewijzen dat het niets met de godsdienst van de vrede te maken heeft. En die beweren dat moslims uiteindelijk het meeste last hebben van alle terreur, omdat de islamofobie zo ontzettend toeneemt door de hitserige berichtgeving in de media. Of dat het allemaal het werk is van de CIA of van de Mossad. Ja, dat heel ISIS alleen maar bestaat omdat Amerika en Israël dat willen. Ik kan er niet meer tegen.

Verrot
En ik…

View original post 500 woorden meer