Zo doodmoe van alle ellende dat mijn inspiratie recht evenredig loopt met de werklust van een Marokkaan.

       Tis geen ellende meer maar Dagelijkse kost die ons door onze strot wordt geduwd!

Wou deze woensdag weer eens in me toetsenbord kruipen om een stukje op te lepelen omtrent de ellende waaruit wij in Nederland nog steeds niet zijn ontsnapt. Onderwerpen zijn ruim voldoende voorradig aangezien er hier geen ene donder verandert in dit ooit zo mooie Nederland en de ellende enkel en alleen maar toe lijkt te blijven nemen.

Een kijkje in mijn tijdlijn en de onderwerpen die zo maar langs komen vliegen op het moment dat ik me chromebook ’s avonds na het eten open klap zijn weer even ellendig, onrechtvaardig en onmenselijk als gisteren, eergisteren en ga zo maar door.

Zo zijn er vorig jaar 3.658 gratis brillen verstrekt aan asielparasieten en dit lees ik terwijl ik denk aan me eigen vader die na lang sparen zich vorige maand eindelijk weer eens een nieuwe  bril cadeau heeft kunnen doen. Zijn verzekering betaalt niet alles, slechts een gedeelte en ‘ons pap’ is…

View original post 548 woorden meer

