Glas halfleeg of halfvol?

De bodem van het glas is al zichtbaar! We staan zowel economisch, als sociaal op de rand van de afgrond, dankzij de hersenloze machthebbers!

glas3

Fenixx.org

Trouwe lezers op onze site was het misschien al eerder opgevallen dan dat bij mezelf het geval was, het valt mij steeds moeilijker om nog iets van humor in mijn stukjes te stoppen en ook de toon wordt almaar minder optimistisch.

Gek dat je dat bij jezelf pas als een der laatsten ontdekt. Natuurlijk het weer zal er best een beetje mee te maken hebben, ik snak naar het voorjaar maar het wil maar niet losbarsten ondanks alle alarmerende berichten over de opwarming van de aarde loop ik het zoals ze hier zeggen “af te niften”. Ook mijn herstel verloopt moeizamer dan ik verwacht had.

Toch denk ik dat dit bijzaken zijn die niet écht invloed hebben op mijn mening en/of zienswijze.

Nee ik denk eerder dat de onmacht me zo nu en dan naar de strot vliegt.

Onmacht?

Jazeker, onmacht aangezien een oplossing voor de problemen waar we voor…

View original post 501 woorden meer