TURKEN ZULLEN NÓÓIT NEDERLANDERS WORDEN.VOORAL DE LATERE GENERATIES ZIJN VERGIFTIGD DOOR DE ISLAM.

turken.ned.

In de krant lees ik hoe met name de derde en vierde generaties turken, de jongeren dus, reageren op de arrestatie van Ebru Umar, een wél geïntegreerde Nederlandse Turk (deze keer met hoofdletter).

Twee citaten uit De Telegraaf:
1. – “Op Facebook is de arrestatie van columniste Ebru Umar met gejuich ontvangen door honderden Turkse Nederlanders. “Ebru Umar is opgepakt in Turkije na een belediging tegenover Erdogan. Hoera!”, kopt bijvoorbeeld Hollandale Türkler, een Facebookpagina van en voor Turkse Nederlanders.”

2. -“Nu kunnen we lekker feesten!”, schrijft een bezoeker. Een ander schrijft: “Gelijk naar de dierentuin, dat is waar ze thuis hoort!” Of: “Levenslang opsluiten in een paardenstal. Wat ben ik blij zeg.”

Het is mij al twee jaar geleden duidelijk geworden dat ook turken niet in Nederland thuis horen, op een klein aantal na dan. Maar nu trek ik de consequentie, ook al gezien die twee arrogante infiltratieturken in de Tweede Kamer:
Ik wil vanaf nu niets meer te maken hebben met wie ook uit de turkse gemeenschap. Ook niet meer met de vriendelijke winkeliers en een marktkoopman die ik vrij regelmatig bezocht. De Marokkanen lagen er trouwens al eerder uit bij mij.
Destijds schreef Ebru een column over lawaaioverlast van een moskee in een Turkse badplaats. Ze kreeg daarop te maken met een zondvloed aan haatmails en doodsbedreigingen. En nu dus wéér.

Iemand wordt aan het eind van het krantenstuk geciteerd:
-“Wat opviel is dat die vooral afkomstig lijken van derde en vierde generatie Turkse Nederlanders. Je zou verwachten dat die inmiddels meer Nederlands dan Turks zijn. Maar dat blijkt toch anders te zijn.”

Duidelijk!
Exit het gros van de turken, idem de marokkanen, exit alle andere islamieten. Omdat en zolang ze zich niet massaal bevrijden van hun tirannieke ideologie. Waarin de jongere generaties zich kennelijk goed thuis voelen. Die generaties zijn ‘de toekomst’….
Dáár ligt de basis van het kwaad:
IN DE KORAN, IN HET MOHAMMEDANISME, IN DE ISLAM DUS!

Frans Brassens
24 april 2016

import

Lees ook: http://www.habergelderland.com/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=173:turken-in-nederland-de-feiten&catid=60:landelijk&Itemid=57

