Fietsen jattende kansenburger gezocht

Ze zijn niet alleen crimineel maar ook hondsbrutaal, omdat ze weten dat Nederlanders niets (mogen) doen en de politie bij allochtonen de andere kant opkijkt!

Fenixx.org

Opspring Verzocht afdeling Eindhoven

1

Wie kan me helpen aan een naam of adres.

Dit is degene die op de gestolen fiets van mijn zoon door Eindhoven fietst.
Hij zegt dat hij die gekocht heeft, een bon of koopbewijs heeft hij (natuurlijk) niet. Hij vraagt of ik kan bewijzen dat ie van mij is. Als ik zeg dat ik dat kan zegt hij dat ik ‘m voor 50 euro terug mag kopen.
Intussen wordt ik door zo’n man of 8 ingesloten en wordt ik achter tegen het onderbeen getrapt in een poging mij onderuit te halen.
Doordat omstanders (die wél kijken, maar vooral niets doen) ineens “er komt politie aan” roepen, zijn dief & co verdwenen en mag ik blij zijn dat er verder niets gebeurt is.

Ik zal niet rusten voordat ik jou weer gevonden heb en voor mij is dit een principe kwestie, omdat je lafbek bent die…

View original post 51 woorden meer

