Alice’s vakantiehuis geruïneerd door asielzoekers: Alles is volledig vernield

Tja, eigen schuld! Je laat toch ook niet de bewoners van Apenheul in je huis wonen?

Fenixx.org

Denemarken – Een compleet verwoest vakantiehuis in de buurt van Varde in Brøns. Dat is volgens verhuurster Alice Lauridsen het gevolg van haar huis verhuren aan de immigratiedienst, die sinds november daar ongeveer 100 asielzoekers heeft laten verblijven.

“De matrassen zijn stuk getrapt en vol urine. Er zijn door vreugdevuren grote brandplekken in mijn vloerbedekking en in de hoeken is geplast. Mijn grote eettafel is aan stukken geslagen en gebruikt als aanmaakhout. Alles is volledig vernield, alleen de lampen hebben het overleefd,” zegt ze tegen BT.

Toen Alice besloot haar vakantiehuis aan de immigratiedienst te verhuren leek het haar een win-win situatie, maar het eindigde als een nachtmerrie.

“Ik had het gevoel dat ik een goede daad deed en gelijktijdig ook wat kon geld verdienen, ik voelde me er comfortabel mee, vooral omdat er alleen verhuurd zou worden aan gezinnen met kinderen. Maar na vijf dagen waren alle meubels vernield. Vrienden hebben me verteld dat in het weekend asielzoekers op…

View original post 202 woorden meer

