Eerlijker

RP: Waarom Wilders zijn tegenstanders altijd in de hoek kan drukken is, omdat hij met inhoudelijke argumenten komt! De rest van de Tweede Kamer heeft niet alleen een gebrek aan politieke objectiviteit maar zij raken vroeg of laat verstrikt in hun eigen leugens! En alles wat zij doen is ongerelateerd met hun vingertje wijzen óf (semi-interessant) met hun Iphone bezig zijn! Dit is ook de reden dat Wilders als de beste debater is gekozen; hij speelt grandioos in op hun onkunde!

Fenixx.org

Zoals naar ik hoop velen heb ik gisteren vol interesse gekeken naar het debat in onze Tweede Kamer. Ik denk dat ik namens velen spreek als ik zeg dat als er al een winnaar bij een debat aan te wijzen zou zijn dat Geert Wilders dat was die bijna gewoontegetrouw met kop en schouders boven de rest uitstak.

Onzin natuurlijk want er zijn geen winnaars en verliezers bij een debat, het gaat om de argumenten waarmee sprekers het door hun voorgestane beleid verdedigen en uitleggen. En dan zou je het misschien grappig kunnen noemen dat tegenstanders van de PVV en Wilders om dezelfde reden tot verliezer zouden willen degraderen.

Als je dan luistert naar de (vele) tegenwerpingen die Wilders kreeg dan zie je dat telkens weer wordt aangehaald dat hij polariseert, dat hij een tweedeling veroorzaakt dan vraag ik me steeds af waar die mensen leven.

Die tweedeling of een…

View original post 313 woorden meer

