Een ooggetuige verslag van uit Brussel

DE GORE LINKSE LEUGENMACHINE PROBEERT ZELFS EEN DODENHERDENKING TE MISBRUIKEN!

Een ooggetuige verslag welke men niet zal tegenkomen bij de NOS:

“Brussel, 27 maart 2016. Een aantal dagen na de verschrikkelijke aanslagen in Brussel, besluit ik om met mijn zoontje van 8 jaar naar de rouwplaats aan het Beursplein te gaan. Dit om onze steun te betuigen en om mijn zoontje meer uitleg te geven over het hoe en wat van de laatste dagen… Want zeg nu zelf, hoe leg je al deze terreur uit aan een kind van zo jonge leeftijd die al met moeilijke vragen durft af te komen? Vragen gelijk “papa, waarom doen die mensen dat?” En toegegeven, als vader zie ik de toekomst somber in.

Na een uurtje rijden en twee lekkere Brusselse wafels later, komen we bij het plein aan. Er zijn honderden rouwenden aanwezig, de stilte die er heerst is pakkend. Ik zie overal vlaggen hangen van diverse landen, gaande van België tot Marokko…

View original post 936 woorden meer

