PAS OP!!! MH17 GAAT IN DE DOOFPOT!
NOS faalt en liegt met anti-Rusland propaganda!!! Eerste conclusies onderzoek MH17 duiden op schuld Oekraïne, niet Rusland
Xander 09-09-2014 17:59- in Algemeen Nieuws, EU, NWO-Complot, Rusland
Zeer verdacht is het feit dat de inhoud van het laatste gesprek met de piloten van het toestel als geheim is geclassificeerd, zo blijkt ook uit de reactie van de Duitse regering op vragen van de oppositiepartij Die Linke.
Omdat de tragedie met vlucht MH17 voor het Westen een belangrijke reden was om sancties tegen Rusland in te stellen, zou de inhoud van dit gesprek ongetwijfeld wel zijn geopenbaard als hieruit de schuld van Rusland en/of de pro-Russische separatisten zou kunnen worden opgemaakt. Nu dit niet is gebeurd lijkt juist het tegendeel het geval te zijn, namelijk dat het Oekraïense leger –zoals we van meet af aan al schreven- verantwoordelijk lijkt voor de fatale ramp.
Lees hier alles over dit smerige politieke doofpotspel. Een bewijs te meer dat dit slechts het topje van de ijsbergleugens is en dat dit (altijd gesteund door de media) een standaardprocedure is ….
IK VIND HET EEN GROF SCHANDAAL DAT ZE HUN POLITIEKE SPELLETJES SPELEN OVER DE RUG VAN AL DIE SLACHTOFFERS!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/smerige_leugenaars.html (hier is zelfs een video bewerkt, een montage van twee fragmenten om het volk te misleiden!)
Deze beelden van Rusland hebben ze hier BEWUST niet getoond: http://www.zerohedge.com/news/2014-07-21/russia-says-has-photos-ukraine-deploying-buk-missiles-east-rader-proof-warplanes-mh1
http://freedombytes.info/magazine/overig/mh17-gaat-in-de-doofpot/
http://xandernieuws.punt.nl/content/2014/09/Eerste-conclusies-onderzoek-
MH17-duiden-op-schuld-Oekrane-niet-Rusland
http://www.wanttoknow.nl/nieuws/mh17-eerst-aangeschoten-voor-ontploffing/
http://www.wanttoknow.nl/nieuws/ovse-waarnemer-bevestigt-kogelgaten-in-mh17
Te uwer informatie het rapport van de Russische unie van Ingenieurs.
“Geen aanwijzingen voor een BUKraket, des te meer voor een dubbele aanval door straaljager(s).
https://drive.google.com/folderview?id=0ByibNV3SiUoock9qVE5xWGtJSjA&usp=sharing
LikeLike
Logisch, dat wordt diep in de doofpot gestopt, om de oorlog met Rusland aanvaardbaar te maken….
LikeLike
MH17 = mislukte vals vlag aanval. Het NAVO kabaal is in desperate nood op zoek naar een inzet. Let maar op: de reeks valse vlag aanvallen gaat door tot er een echte oorlog uitbreekt waarin de NAVO 100% inzet kan vinden. Zo “werkt” de “politiek”. 😦
LikeLike
KIJK HIER WIE ZE HIER STRAKS BINNENHALEN, MISDADIG!!!
De Europese Unie en de Verenigde Staten financieren en werken ‘officieel samen met Oekraïense militairen die op hun helmen afbeeldingen van hakenkruizen en het gehate logo van de “Waffen SS” hebben staan.
http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/09/laten-wij-ons-kabinet-collaboreren-met-nazis/
LikeLike
GTST.
http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/09/laten-wij-ons-kabinet-collaboreren-met-nazis/
LikeLike
http://www.forbiddenknowledgetv.com/index.php?call=search&key=MH17
LikeLike
En DEZE CRIMINELEN willen ze in de EU binnenhalen! Alsof wij al niet genoeg allochtone criminelen hier hebben! Straks kan niemand meer veilig over straat!
http://www.bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer
LikeLike
wat de VS en de EU nu doen is exact wat de Palestijnen en Hamas doen, valse video’s en foto’s (Pallywood-films) de wereld rondzenden met beelden van kinderslachtofers, die komen van de oorlog in Syrië en niet door Israël en kínderen die zij zelf voor hun oorlog hebben opgeofferd
LikeLike
Aanpassing eerder comment
Malaysian Airlines plane crash: Russian military unveil data on MH17 incident over Ukraine (FULL)
Het is een misdaad dat de Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken na op 4 december 2013 in Kiev een burger en mogelijk een derde wereldoorlog te hebben gestookt vanaf 17 juli rond de crash met de MH 17 het onderzoek onomstotelijk heeft gesaboteerd.
Uit video segment 0.30 tot 0.32 van de 6-06-2014 Antonov An-30 shot down by self-defencers
is de MH 17 zeer waarschijnlijk op dezelfde wijze ook vrijwel intact op de grond neergestort.
Aangenomen dat op dat moment de cockpit reeds van de MH 17l is afgebroken zouden beide motoren in iddle stand stationair of op 100 % full trottle nog kunnen draaien en verklaren waarom de romp, staart en vleugels 8.5 kilometer verder vanaf het moment van explosie terecht zijn gekomen.
De cockpit viel echter meteen verticaal slechts 2.7 kilometer na het punt van de explosie op 11 km hoogte en 5.7 kilometer eerder van de romp, staart etc op de grond.
Uit lichtbruin ingekleurde delen van een links en rechts afbeelding van de MH 17 in het rapport blijkt dat beide vleugels met daarin de volle brandstoftanks en het grootste gedeelte van de romp NIET is terug gevonden.
De vermissing van deze substantiele lichtmetalen aluminium delen moet te wijten zijn aan verbranding eenmaal op de grond ingeslagen en tot ontploffing gekomen
hetgeen op blz 26 wordt aangegeven.
De opmerking op blz 29 dat het vliegtuig in de lucht uiteen is gevallen is zeer vaag.
Het sluit namelijk niet uit dat zoals uit een vergelijkbare minutenlange video opname van een Antonov in vrije val nagenoeg intact was wat betreft de romp, staartvleugel, beide motoren en derhalve beide vleugels en het grootse deel van de romp … behalve de cockpit sectie.
De MH 17 had een snelheid van 915 kilometer en viel snel terug naar 200 tot 300 kilometer val snelheid of 15 seconden per kilometer.
De MH17 vloog op 11.000 meter en viel met 15 seconden per kilometer 180 seconden of 3 minuten vrijwel verticaal in vrije val op de grond.
Het is dus niet uit te sluiten dat het MH 17 casco behalve de cockpit en veel bagage en slachtoffers uit de romp gezogen nagenoeg intact pas op de grond uiteen is geslagen en sommige delen honderden meters uit elkaar opnieuw zijn neergevallen
De opmerkingen in het Rapport op blz. 24 over een stuk buitenwand direct onder het raam van de gezagvoerder aan de linker kant van de cockpt roept vragen op over het feit dat deze feiten vermelding reeds door amateur sites in de maand augustus relatief professioneel naar buiten zijn gebracht inclusief het positioneren van deze beschadigde delen op een foto van de MH 17.
Opmerkingen op blz 26 over van buiten naar binnen gaande ombuigingen van de buitenwand zijn nog weinig inzichtgevend omdat het rapport stelt dat een explosie van de linker voorkant van de cokpit plaatsvond en de ingaande scherf delen dus schuin rechts van binnen naar buiten gebogen cockpit plaatdelen moet hebben veroorzaakt die ook een eerder aan boord van de cockpit geplaatst explosief niet uitsluiten in combinatie met beschieting door Kiev Sukhoi 25-27 boord mitrailleurs.
De in het voorlopige vage MH 17 rapport genoemde Notice To Airman heeft weinig betekenis voor de schuldvraag noch voor de technische reden van ongeluk.
Hoogstens voor de conspiratieve schuld van Kiev vooraf en Timmermans achteraf
Van de bestudeerde radar gegevens van de Russische Federatie wordt in het rapport van Joustra niet gesproken van Kiev Sukhois 25 of 27.
Van de door Kiev militairen in beslag genomen gesprekken is geen vermelding.
Bij Nieuwuur dinsdag met mw Tweebeeke zei Minister-president: Aleksander Zachartsjenko
dat er veel getuigen zijn die ook op youtube te zien zijn dat er Kiev straaljagers onder en rond de MH 17 op en rond het moment van de explosie ter plaatse waren.
Malaysian Airlines MH17 falling from the sky – Live video
Rapport
Klik om toegang te krijgen tot b0183934171fprem-rapport-mh-17-nl-interactief.pdf
LikeLike
Rusland heeft vandaag forse kritiek geuit op het Nederlandse rapport met eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp in Oekraïne. De Russische VN-ambassadeur Vitali Tsjoerkin liet weten dat hij het nauwelijks als internationaal en onafhankelijk beschouwt en dat de bevindingen te vaag zijn.
‘Het bevestigt alleen het voor de hand liggende: het vliegtuig is niet uit zichzelf neergestort – het werd neergeschoten’, aldus Tsjoerkin. Hij liet aan het Russische persbureau Ria Novosti weten dat het rapport geen melding maakt van de resolutie van de VN-Veiligheidsraad die oproept tot een onafhankelijk en internationaal onderzoek.
Dat Nederlandse experts het onderzoek hebben verricht met medewerking van Oekraïne is volgens Tsjoerkin niet genoeg. ‘Ik moet concluderen dat een echt internationaal onderzoek niet heeft plaatsgevonden’, liet hij weten.
Toestel doorboord
De Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) presenteerde gisteren een rapport over de eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp. Daarin werd geconcludeerd dat de Boeing 777 van Malaysia Airlines waarschijnlijk is doorboord ‘door een groot aantal objecten’.
De onderzoekers van de OVV hebben nog niet op de plaats van de ramp onderzoek kunnen doen door de gevaarlijke situatie daar. De crashsite ligt in het strijdgebied van Oekraïense troepen die vechten tegen Russisch gezinde separatisten.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3745633/2014/09/10/Forse-kritiek-Rusland-op-Nederlands-rapport-MH17.dhtml
LikeLike
Theo. De Russische VN-ambassadeur heeft volkomen gelijk! OekraIne is (net als Rusland overigens) een van de verdachten, Die laat je toch niet toe in een “Onafhankelijk” onderzoek? Die hebben zeker nog nooit gehoord van “DE KAT OP HET SPEK BINDEN”!!!
LikeLike
Russia’s UN Envoy Churkin: Dutch Report on MH17 Crash Investigation Inadequate
Topic: Malaysia Airlines Boeing Crashes in Ukraine
MOSCOW, September 10 (RIA Novosti) – A report on the investigation of a Malaysian Boeing crash in eastern Ukraine could hardly be considered international and independent as a preliminary probe has been conducted by Dutch experts under agreement with Ukraine and its findings are too vague, Russia’s Ambassador to UN Vitaly Churkin said Wednesday.
“I have to conclude that a real international investigation did not take place,” Churkin said in an interview with Rossiya 24 television.
According to Churkin, the report does not even mention a UN Security Council’s resolution calling for a thorough independent international investigation of the crash.
Churkin insisted that the report had failed to clarify the circumstances of the crash.
“It simply confirmed the obvious: the plane did not crash on its own – it was shot down,” Churkin stressed.
Many questions remained unanswered, including the presence of Ukrainian combat planes in the vicinity of the Malaysian plane shortly before the crash.
On Tuesday, the Dutch Safety Board issued a preliminary report on the MH17 crash, saying that the Malaysia Airlines flight broke up in the air probably as the result of structural damage caused by a large number of high-energy objects that penetrated the aircraft from outside.
However, many experts found the information from the report inconclusive.
The Dutch Safety Board stated that the investigation team will now be working towards producing its final report, which is due next summer.
On July 17, a Malaysia Airlines flight from Amsterdam to Kuala Lumpur crashed in Ukraine’s eastern region of Donetsk, killing all 298 people on board.
The reason for the crash is still a matter of debates. Kiev accuses independence supporters in eastern Ukraine of shooting the plane down, but cannot provide any evidence for this assertion. The local militia leaders say they do not have weapons capable of shooting down a plane flying at 32,000 feet.
Earlier, the Russian Defense Ministry said that a Ukrainian combat jet was detected in close approach to the MH17 shortly before it crashed, a claim that can be proven by video shots made in the Rostov monitoring center.
http://en.ria.ru/world/20140910/192818614/Russias-UN-Envoy-Churkin-Dutch-Report-on-MH17-Crash.html
LikeLike
Ze denken dat dit kuddevolk alles blijft slikken! Alleen al de montage van de video door de NOS! Denken ze nu echt dat wij er niet achter zouden komen?
LikeLike
Malaysian Airlines plane crash: Russian military unveil data on MH17 incident over Ukraine (FULL)
Het is een misdaad dat de Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken na op 4 december een burger en mogelijk een derde wereldoorlog te hebben gestookt in Kiev vanaf 17 juli rond de crash met de MH 17 het onderzoek onomstotelijk heeft gesaboteerd.
Uit video segment 0.30 tot 0.32 onder deze email.is de MH 17 nog vrijwel intact.
Ook de verticale staart vleugel is goed te zien en ook beide motoren waarvan de rechter motor in brand staat.
Aangenomen dat op dat moment de cockpit reeds van het toestel is afgebroken zou de linker motor in iddle stand stationair nog kunnen draaien en verklaren waarom de romp, staart en vleugels 8.5 kilometer verder vanaf het moment van explosie terecht zijn gekomen terwijl daarentegen de cockpit 2.7 kilometer na het punt op 11 km hoogte van de explosie en 5.7 kilometer eerder van de romp, staart etc op de grond is terecht gekomen.
Uit lichtbruin ingekleurde delen van een links en rechts afbeelding van de MH 17
blijkt dat beide vleugels met daarin de brandstoftanks en het grootste gedeelte van de romp NIET is terug gevonden.
De vermissing van deze substantiele lichtmetalen aluminium delen moet te wijten zijn aan verbranding eenmaal op de grond ingeslagen en tot ontploffing gekomen
hetgeen op blz 26 wordt aangegeven.
De opmerking op blz 29 dat het vliegtuig in de lucht uiteen is gevallen is zeer vaag. Het sluit namelijk niet uit dat zoals uit een minutenlange video opname van de MH17 in vrije val nagenoeg intact was wat betreft de romp, staartvleugel, beide motoren waarvan de rechter in brand en derhalve beide vleugels en het grootse deel van de romp … behalve de cockpit sectie.
Het sluit niet uit dat de MH17 nagenoeg in tact behalve de cockpit en veel bagage en slachtoffers uit de romp gezogen qua casco pas op de grond uiteen is geslagen en honderden meters uit elkaar opnieuw zijn neergevallen
De opmerkingen in het Rapport op blz. 24 over een stuk buitenwand direct onder het raam van de gezagvoerder aan de linker kant van de cockpt roept vragen op over het feit dat deze feiten vermelding reeds door amateur sites in de maand augustus relatief professioneel naar buiten zijn gebracht inclusief het positioneren van deze beschadigde delen op een foto van de MH 17.
Opmerkingen op blz 26 over van buiten naar binnen gaande ombuigingen van de buitenwand zijn nog weinig inzichtgevend omdat het rapport stelt dat een explosie van de linker voorkant van de cokpit plaatsvond en de ingaande scherf delen dus schuin rechts van binnen naar buiten gebogen cockpit plaatdelen moet hebben veroorzaakt die ook een aan boord van de cockpit geplaatst explosief niet uitsluiten in combinatie met Kiev Sukhoi 25-27 boord mitrailleurs.
De in het voorlopige slechte rapport MH 17 genoemde Notice To Airman heeft weinig betekenis voor de schuldvraag noch voor de technische reden van ongeluk.
Hoogstens voor de conspiratieve schuld van Kiev vooraf en Timmermans achteraf
Van de bestudeerde radar gegevens van de Russische Federatie wordt in het rapport van Joustra niet gesproken van Kiev Sukhois 25 of 27.
Gister bij Nieuwuur met mw Tweebeeke zei Minister-president: Aleksander Zachartsjenko
dat er veel getuigen zijn die ook op youtube te zien zijn dat er Kiev straaljagers onder en rond de MH 17 op en rond het moment van de explosie ter plaatse waren.
Malaysian Airlines MH17 falling from the sky – Live video
Rapport
Klik om toegang te krijgen tot b0183934171fprem-rapport-mh-17-nl-interactief.pdf
LikeLike
Dit is een ander vliegtuig. Ik heb dit filmpje namelijk al eens bekeken nog vóórdat de MH17 is neergestort. Dus onmogelijk dat dit de MH17 is.
LikeLike
Pfff, sommigen zijn echt ziende blind! Er is al lang met beelden aangetoond dat er GEEN ENKEL ander BURGERVLIEGTUIG op dat moment daar vloog, Behalve de MH17. Zet in hemelsnaam die knop van je TUNNELVISIE (én wishful thinking) uit!
LikeLike
Klopt helemaal! Er vloog geen enkel ander burgervliegtuig op dat moment daar!
Maar ik zeg toch ook helemaal niet dat dit filmpje daar opgenomen is? Dat komt uit een heel ander land en is al een oud filmpje van een ander vliegtuig-ongeluk. Of ziet u “MH17” op het toestel staan? Ik heb het een half jaar geleden al gezien op YouTube.
LikeLike
Aanvulling:
Het was de Antonov die op 6 juni door de rebellen is neergeschoten, video hier te zien:
Op 6 juni al op YouTube gezet dus! Kan niet de MH17 zijn.
LikeLike
Het is overduidelijk voor mensen die de nasleep van de MH17-ramp volgen: alle acties die genomen zijn de afgelopen weken duiden erop dat met het probleem aan het afbouwen is.
Na de ramp was het Rutte die met veel kabaal over “de onderse steen…” strijdlustig de touwtjes in handen nam. Hij besefte naderhand dat hij wel hoge verwachtingen had gecreeerd. Ging toen over op de ‘zachte tour’. De slachtoffers werden met de meeste eer naar NL gebracht, Snelwegen afgesloten, veel vertoon, het volk diep onder de indruk. Dat herhaalde zich een aantal keren en intussen werden overal stille tochten, stilte minuten ingelast, bloemen opgefrist op Schiphol en Hilversum, enz. enz. Begrijp me goed: de ramp was heel erg, medeleven op z’n plaats maar ging dit niet een beetje te ver? Naar mijn mening wel. Wekelijks komen er een aantal mensen om in het verkeer, vaak jonge mensen. Hoor je daarover in de media, behalve dan misschien de plaatselijke Stentor?
De doofpot kwam steeds dichterbij: ja, het is een oorlogsgebied, onderzoekers werden tegengehouden of konden hun werk niet goed doen. Intussen liepen er gewoon journalisten rond tussen de brokstukken maar geen onderzoekers.
Er is dan een tussenrapport met de voorlopige conclusie. Natuurlijk is meer onderzoek nodig. Het zal een goedbetaalde klus zijn voor die mensen, dus zal het flink gerekt worden en – niet vergeten – Rutte heeft helemaal geen haast meer!
De voorlopige conclusie was dat er kleine stukjes materiaal het vliegtuig beschadigd hebben. Waar dat vandaan kwam kon niet worden acterhaald! Ja, natuurlijk, op die grote hoogte hangt wel eens een wolkje met ijzerdeeltjes! Maar goed, het is wel terecht dat die commissie harde feiten wil. Die zullen er ook niet komen en daar gaat het om: De daders zullen nooit voor de rechter komen. De mist die er opgetrokken is rond deze ramp wordt dichter en dichter. Rutte c.s. heeft zijn doel bereikt.
LikeLike
De gemanipuleerde pers valt steeds vaker door de mand maar jammer genoeg zijn de goedgelovigen hier helaas oververtegenwoordigd!
LikeLike
Dit is op Voice in the Desert herblogden reageerde:
Was het niet de Lusitanie ofzo — die boot vol mensen die met opzet een oorlogsgebied werd ingestuurd en werd gezonken en toen begon een oorlog?
LikeLike
20:30 Kiev laat vliegtuigen over oorlogsgebied vliegen
22:20 openbare flight mapping wordt verward met CIA sateliet beelden
24:20 Amerikaanse CIA sateliet beelden zijn nog niet gezien zegt Tjibbe Joustra. Ko Kolijn zegt dat Nederland de Amerikaanse sateliet beelden niet wil zien terwijl Obama op 20 juli al in een verklaring op de US ambassade in Kiev zei over CIA sateliet beelden te beschikken waaruit blijkt dat de Russen schuldig zijn
28:00 Poergin zegt dat Frans Timmermans niet met de administratie van de Donetsk Republiek wilde spreken en daarom het onderzoek saboteerde
31:00 Ko Kolijn zegt dat de Russische autoriteiten achter de feiten in het voorlopige rapport staan die door de Donetsk Republiek worden ontkent
http://www.npo.nl/nieuwsuur/09-09-2014/VPWON_1220791
LikeLike
De grootste goedgelovige dombo’s zijn de Ameríkanen met Nederland op de 2e plaats. De (gigantisch gemanipuleerde) media die dit smerig spelletje meespeelt, wordt meer en meer ontmaskerd en nóg blijven de ‘geestelijk minder-bedeelden’ alles wat de media voorschotelt, als zoete koek slikken, zelfs al worden de leugens met feiten weerlegd! Verbazíngwekkend, waar gebrek aan perceptie en analysevermogen toe kan leiden…
LikeLike